بازدید استاندار بوشهر از احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان جم

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به منظور پیگیری روند احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان جم از این مرکز درمانی بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به منظور پیگیری روند احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان جم از این مرکز درمانی بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه تاکید کرد.
گراوند گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در خصوص تکمیل پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی جم این مرکز درمانی تا پایان سال قابل بهره برداری خواهد بود.
خدابخش بارگاهی معاون درمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به پروژه‌های در حال احداث تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر ساخت سه مرکز درمانگاهی در شهر‌های برازجان، خورموج و جم با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای در جریان می‌باشد و امیدواریم با راه‌اندازی این مراکز در سال جاری خدمات مطلوب‌تر و بهتری به جامعه هدف ارائه نماییم.
بارگاهی افزود: در راستای توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان عملیات اجرایی سه پروژه توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان، درمانگاه دلوار و درمانگاه دیلم نیز در سال جاری کلید خواهد خورد.
معاون درمان مدیریت درمان تأمین اجتماعی بوشهر افزود: به منظور ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان تنگستان، مرکز درمانی در مکانی استیجاری تا زمان بهره‌برداری مرکز جدید در شهر دلوار راه‌اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات