خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از راه اندازی هنرستان کشاورزی در شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۶۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در سخنانی گفت: شهرستان ری در حوزه های مختلف کشاورزی   در رتبه های یک تا سه قرار دارد که بخش گسترده ای از آن ناشی از تلاش آموزش و پرورش برای پرورش نیروهای خلاق است، در همین راستا درصدد هستیم تا هنرستانی را در شهرک صنعتی شمس آباد ایجاد نماییم چرا که تقویت حوزه های کشاورزی در شهرستان ری می تواند آینده خوبی برای مجموعه توسعه و صنعت شهرستان به همراه داشته باشد.

وی گفت: خوشبختانه تجربه خوب بهره گیری از ظرفیت مدارس در ایام عزاداری ماه محرم سبب شد در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و رویکرد ستاد ملی مقابله با بیماری  کرونا ، مدارس بصورت حضوری فعالیت خود را آغاز کند.

 طی تعامل با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، سطح بندی ها کنار گذاشته شد و مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری برگزار می شود و با توجه به آغاز سال تحصیلی مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس شهرستان ری، مسئولین اجرایی و مدیران مدارس درنظر گرفتن سلامت دانش آموزان ، ایجاد ارتباط بین معلمین و دانش آموزان به جهت بوجود آمدن رابطه عاطفی و اجتماعی  را اولویت کار خود قرار دهند.

 در حوزه سرزمینی شهرستان ری با توجه به همکاری مسئولان محلی و بافت مذهبی و تاریخی ظرفیت خوبی در ایجاد زیرساخت های آموزش و پرورش ایجاد شده است که تلاش داریم این روند همچنان نیز ادامه پیدا کند.

 در راستای  توجه به حوزه معلمان و اقدامات مثبت در سطح ملی ما نیز در شهرستان ری تلاش داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود  این سرمایه گذاری ها را تداوم بخشیم.

 آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰   با حضور خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، صیدلو مدیرکل اموزش وپرورش شهرستان های استان تهران و حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در هنرستان کاردانش کشاورزی شهید رجایی بخش کهریزک برگزار شد.  

ارسال نظرات