خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه آبادان با مدیر عامل پالایشگاه

فرمانده سپاه آبادان: تحریم مدیر عامل پالایشگاه آبادان از سوی دولت یاغی ومستکبر آمریکا بدون شک بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم نژادپرست در مقابل اراده فولادین ملت بزرگ ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۱۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان ، فرمانده سپاه آبادان در این دیدار بیان کرد: تحریم مدیر عامل پالایشگاه آبادان از سوی دولت یاغی ومستکبر آمریکا بدون شک بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم نژادپرست در مقابل اراده فولادین ملت بزرگ ایران اسلامی است.

 

احمدی تصریح کرد: پالایشگاه آبادان با مدیریت جهادی وانقلابی مهندس امین و همراهی دیگر عوامل در آبادان به عنوان بازوی توانمند اقتصادی خار چشم رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر شده و بغض و کینه آنان در قالب تحریم این مدیر عزیز و جهادگر نمایان شده است.

وی ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه آمریکا درتحریم مدیرعامل پالایشگاه آبادان از خدمات جهادگونه و بی دریغ این .مدیر تجلیل کرد و اظهار داشت: بدون شک این تحریم موجب عزتمندی بیش از پیش ایشان و مجموعه پالایشگاه نفت نزد مردم شهید پرور آبادان و ایران عزیز خواهد شد.

احمدی در آخر بیان کرد: تلاش جهادی مهندس امین و مجموعه پالایشگاه آبادان،که این اقدام رژیم تروریستی آمریکا را درپی داشت برگ زرین دیگری را در آستانه چهل سالگی ایثار دفاع مقدس مردم آبادان، به کتاب حماسه های مردم و پالایشگاه آبادان افزود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها