لبیک هیئات مذهبی به ندای رهبر انقلاب

بیش از 400 بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی و مداحان در دهه اول محرم توزیع شد

مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: از ابتدای ماه محرم تا شب شهادت امام حسین (ع) بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی و مداحان استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۷۲۷۲۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
محمدجواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: از ابتدای ماه محرم تا شب شهادت امام حسین (ع) بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی و مداحان استان توزیع شده است.


وی افزود: به منظور آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، همزمان با آغاز ماه محرم هیئت‌های مذهبی و مداحان اقدام به توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا کردند.

جامعی این اقدام ارزشمند را گامی در جهت لبیک به منویات مقام معظم رهبری عنوان و ادامه داد: با شروع ایام محرم هیئت‌های مذهبی و مداحان استان لبیک به ندای معظم له وظیفه خود دانستند بر همین اساس در دهه اول ۲۴ هزار و ۲۰۰ عدد ماسک و مواد ضدعفونی در بین اقشار مختلف جامعه تهیه و توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان بیان کرد: در این راستا هیئت‌های مذهبی و مداحان استان از ابتدای ماه محرم تا شب شهادت امام حسین (ع) اقدام به توزیع ۳۲۵ بسته معیشتی و پخت و توزیع ۵۳ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در حاشیه شهر بین نیازمندان کردند.

وی گفت: به همت گروه جهادی خواهران بسیح مداحان نیز در مرحله سوم کمک مومنانه هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع شد، همچنین بالغ بر ۳۰ بسته معیشتی، ۲۰۰ قرص نان و ۵۰۰۰ عدد ماسک تولید و توزیع شد که این‌ها بخشی از اقدامات انجام شده در دهه اول محرم است.

جامعی اذعان کرد: طی این مدت تعداد ۶۰ بسته معیشتی برای دومین بار توسط سازمان بسیج مداحان با همکاری سازمان بسیح سازندگی سپاه سلمان استان در بین مداحان توزیع شد.

گفتنی است در مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه نیز بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار