مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چابهار در گفت و گو با بسیج:

اسلام کمک به هم نوعان و همکاری در کارهای نیک را به مردم سفارش می کند

حجت الاسلام خدامراد بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج از چابهار به مناسبت هفته تعاون گفت: آموزه ها، دستورها و تأکیدهای دین مبین اسلام بر کمک به هم نوعان، همکاری در کارهای نیک و یاری رساندن به نیازمندان است.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۲۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

حجت الاسلام بامری مسئول نماینده، ولی فقیه در سپاه چابهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: تعاون و همکاری در رشد و شکوفایی جامعه نقش به سزایی دارد و با گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و هم دلی در جامعه حاکم و ابتکار‌ها و نوآوری‌ها شکوفا می‌شود.

وی در ادامه افزود: دین مبین اسلام کمک به هم نوعان و همکاری در کار‌های نیک را به مردم سفارش می‌کند، در جهان امروز برای کسب توفیق و سرافرازی در امور اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به همکاری نیازمندیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در چابهار ادامه داد: بر این اساس، انسان‌ها برای رسیدن به اهداف بلند و عالی خود، همواره باید آیه شریفه «تعاوَنوُا عَلَی البِرِّ وَ التَّقْوی» را الگوی رفتار خویش قرار دهند بی گمان، ارزش‌های معنوی و نتایج مفید اقتصادی تعاون، از دلایل مهم راه یابی آن به متن قانون اساسی جمهوری اسلامی بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:روز تعاون، روز احیای ارزش‌های مبتنی بر هم بستگی و مشارکت، اتحاد، اصول اخلاقی، صداقت و مسئولیت پذیری اجتماعی است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات