خبرهای داغ:

فراخوان مشمولان اعزامي شهریور ماه سال 99

معاون وظیفه عمومی استان سمنان گفت: کليه مشمولان مقاطع ،ديپلم و زيرديپلم و فارغ التحصيلان کارشناسي و به بالا که برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم و سوم شهريور ماه را دريافت کرده اند در روز اول شهریور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۹۸۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه سرهنگ حسین پیوندی در خصوص اعزام نیرو‌های خدمت در سال ۹۹ اظهار داشت: کلیه مشمولان مقاطع دیپلم، زیردیپلم، فارغ التحصیلان کارشناسی و به بالا که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم شهریور ماه را دریافت کرده اند، اعزام آنان در روز شنبه (یکم شهریور ماه) صورت خواهد گرفت لذا مشمولان می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در این راستا مشمولان ساکن استان می‌بایست ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه یکم شهریور ماه ۱۳۹۹، در محلی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
معاون وظیفه عمومی استان سمنان با بیان اینکه از آنجاییکه کنکور گروه زبان خارجه در تاریخ یکم شهریور برگزار خواهد شد، بیان داشت: مشمولان اعزامی شهریور ماه شرکت کننده در این رشته با ارائه کارت شرکت در آزمون سنجش (کارت ورود به جلسه) و بررسی دقیق رشته امتحانی می‌توانند حداکثر در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ به مراکز آموزشی اعزام شوند.
پیوندی افزود: در این دوره از اعزام به خدمت نیز همانند دوره قبل برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری‌های مزمن آسمی، قلبی و عروقی، گوارشی و عفونی هستند، بصورت سامانه‌ای تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.
وی با اشاره به اینکه مشمولانی که خودشان و یا خانواده آنان به بیماری کرونا مبتلا می‌باشند، از اعزام خودداری و با ارائه مدارک پزشکی از طریق پلیس+۱۰ درخواست تمدید خود را ثبت نمایند، یادآور شد: بمنظور پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.
معاون وظیفه عمومی استان سمنان با اعلام اینکه اعزام کلیه مشمولانی که در برگ اعزام آن‌ها تاریخ اعزام ۹۹/۰۶/۰۳ ثبت شده در مورخه ۹۹/۰۶/۰۱ انجام خواهد شد، تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت
پیوندی اضافه کرد: مشمولان قبل از اعزام و ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و. را رعایت کرده، وسایل شخصی، بهداشتی، وسایل استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر و گرم و. را به همراه داشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا از خانواده انتظار می‌رود برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان، در روز اعزام از مراجعه به محل اعزام خودداری و بدرقه فرزندشان را در درب منزل انجام دهند.
وی در پایان گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار