خبرهای داغ:

برگزاری سی چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور در استان سمنان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه از کمبود منابع مالی و انسانی و تهدید مدارس روستایی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۹۸۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، مریم آشور در حاشیه اجلاس سی و چهارم مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور، با اشاره به پراکندگی جمعیت دانش آموزی در شهرستان سرخه؛ اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل و چالش سال‌های آتی آموزش و پرورش شهرستان را کمبود منابع مالی و انسانی و به تبع آن تعطیلی مدارس روستایی و مهاجرت دانش آموزان به شهر‌ها می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه در زادگاه رییس دولت تدبیر و امید، مدیریت آموزش و پرورش را به عهده دارد در خصوص چگونگی اجرای طرح بوم گفت: در کلیه مدارس ابتدایی دوره دوم و متوسطه دوره اول با همکاری جهاد کشاورزی، محیط زیست، اولیای متخصص و توانمند و مرکز بهداشت، متناسب با اولویت‌های شورای مدارس اجرا شده است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه تصریح کرد: ارتقای سواد رسانه ای، تقویت ساحت علمی فناورانه و تولید محتوایی که مستلزم پژوهش و پروژه محور باشد از پیشنهاد‌های مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه برای برنامه درسی بوم است.
گفتنی است مریم آشور تنها زنی است که در مجموعه تعلیم و تربیت استان سمنان، مدیریت آموزش و پرورش یک شهرستان را عهده دار است. شهرستان تحت مدیریت وی برای سال تحصیلی پیش رو، ۲ هزار و چهار دانش آموز از پایه اول تا دوازدهم دارد که در ۲۹ مدرسه با ۱۲۷ کلاس درس و زیر نظر و راهبری بیش از ۲۰۰ نفر کادر آموزشی و اداری، مشغول به تحصیل خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها