خبرهای داغ:
جنگ جمل است و جنازه های زیر نور ستارگان!!!

حصر دروغی که نان اصلاحات بود!!!

حصر باید باشد تا اصلاحات پیراهن عثمان داشته باشند در غیر این صورت جنگ جمل است و جنازه های زیر نور ستارگان!!!
کد خبر: ۹۲۷۲۹۹۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

سال گذشته تصویری از مهدی کروبی در سواحل آستارا منتشر شد که در حال تفریح و سرگرمی بود، چقدر آرام و بی هدف مردم در برابر هم قرار گرفتند، پروپاگاندای رسانه ای غرب و داخلی جوری از حصر صحبت می کردند که گویا مهدی کروبی و موسوی عنقریب زیر ساتور قرار گرفتند و در سیاهچال در حال مبارزه با مار و عقرب هستند

فرزندانشان در گفت و گو با شبکه های معاند از حصر و معضلات پدر می گفتند، تا اینکه تصویر ی از جلسه سران اصلاحات با مهدی کروبی منتشر شد که درشمال تهران با زندگی لاکچری بر (گاردن روف) یا همان باغ پشت بام در حال حل مشکلات مردم هستند.

یادم می آید در یکی از تحلیل ها گفتم حصر باید باشد تا اصلاحات پیراهن عثمان داشته باشند در غیر این صورت جنگ جمل است و جنازه های زیر نور ستارگان!!!

هرچه بود گذشت! بیش از ۴۰ کشته و شهید،بیش از ۵۰۰۰نیروی امنیتی زخمی،۶نیروی پلیس شهید، حمله به پایگاه مقداد و تیراندازی،آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، تحریک آمریکا به لشکر کشی که ۱۰۰هزار نیروی آمریکایی در عراق به مرزهای ایران گسیل شدند،شعار علیه انقلاب و رهبری و توهین به عاشورا،اعمال تحریم های بی سابقه برای حمایت از جنبش سبز(رجوع شود به مقاله green rebilion خسارت ۳۰۰هزار میلیاردی به کشور،انشقاق و دودستگی بین مردم با اتهام تقلب حالا کسی که برای کهریزک نامه زد ۱۲ سال دروغ حصر را به خورد ملت داد. چه آبروهایی که ریخته نشد،چه قلم هایی که به بیراهه نرفت!

جوانان زیادی به دعوت این آقایان به کف خیابان آمدند و از زندگی ساقط شدند، خانواده های زیادی داغدارشدند، اعتماد و اعتقادات زیادی نابود شد. زنان و مردانی که طلاق گرفتند به دلیل اینکه این شیوخ مقدس نما را حق می دانستند!
در کشور چه خبر است؟ چرا همه مردم را به حصر مشابه نمی فرستید؟چه زندانیست که جز خوشبختی،پزشک ویژه،اینترنت و ویلای لاکچری گاردن رووف، قایق سواری در شمال نصیب آقایان می شود.

با دیدن آن تصویر اعتماد و اعتقادم به عملکرد برخی آقایان مدعی انقلابیگری که کارشان لاپوشانی خطای حضرات است بسیار کم شد. هزآران تهمت ناروا به رهبر انقلاب بابت حصر زده شد اما دریغ از یک حرکت برای رسوایی شیوخ مقدس نما که سوار برگرده ملت شدند و پایین نیامدند!

رهبری در بین امت خودش هم غریب است! تنها چیزی که می توانیم بگوییم چند نکته است. اگر امام حسین ع در زمان حال ما بودند بی شک فریاد می زدند شورش کنید علیه کسانی که در لباس دین به دنیای خود خدمت می کنند.

وقتی رهبری زندگی ساده و کفش پاره علی را می پوشد وای به حال جوانان و مردمی که امامشان را از میان شیوخ مرفه بی درد انتخاب می کنند.

ای کشته ی شیوخ مقدس نما حسین!!

 

۱۰۰۲/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها