خبرهای داغ:

دفاع مقدس میراث ماندگار و نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: هفته دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است و باید به میراثی ماندگار مبدل گردد.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۳۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود که با حضور روسای کمیته‌های دوازده گانه برگزار شد با تاکید براینکه هفته دفاع مقدس نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا افتخارات و ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به خوبی تبیین شده و به میراثی ماندگار مبدل گردد.
وی با بیان اینکه برخی طرح‌های عمرانی در هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری خواهند رسید،  ادامه داد: برپایی میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این هفته برای رسیدگی بهتر به امور مردم در شش شهر و برخی روستا‌ها  برپا خواهد شد.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی شاهرود و دو مدرسه از جمله برنامه‌هایی است که برنامه ریزی شود تا در این هفته افتتاح گردد.
وی تاکید کرد: برای حل سریع مشکلات احتمالی برخی خانواده‌های معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و احصا مشکلات با حضور دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهد شد.
فرماندار ویژه شاهرود بر اجرای رژه موتوری و خودرویی با حضور ناوگان حمل و نقل عمومی و بسیجیان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا هفته دفاع مقدس امسال که مقارن با چهل سالگی دفاع مقدس است با شکوه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احترام به ماه محرم برگزار شود.
دفاع مقدس میراث ماندگار و نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار