خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

مرحله اول خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط سپاه چالدران اجرا شد

فرمانده سپاه چالدران گفت: مرحله اول خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به همت بهداری سپاه چالدران و با همکاری حوزه مقاومت عشایری سپاه این شهرستان به مدت یک هفته اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۸۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

سرهنگ نقشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه اظهار داشت: روز گذشته اولین مرحله طرح خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عشایر روستاهای مرزی چالدران در قالب طرح شهید رهنمون به پایان رسید.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به همت بهداری سپاه چالدران و با همکاری حوزه مقاومت عشایری سپاه این شهرستان به مدت یک هفته اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در مرحله اول این طرح که در روستاهای مرزی و عشایری اجرا شد نزدیک به 500 خانوار با جمیعتی بیش از 2 هزار نفر از مزایای این طرح بهره مند شدند.

نقشی با بیان اینکه در زمینه اجرای این طرح 4 تیم پزشکی خدمات مختلف پزشکی را به صورت رایگان به روستاییان عشایری ارائه کردند، ادامه داد: در قالب این طرح خدمات پزشکی، دندان پزشکی ،مشاوره، چشم پزشکی، شنوایی سنجی و توزیع داروی رایگان برای بیماران ارایه شد.

وی گفت: در این طرح انجام خدمات بهداشتی و درمانی برای 20 روستا تدارک دیده شده بود که در تمام این روستاها  این طرح اجرا شد.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
آخرین اخبار