با رعایت پروتکل های بهداشتی:

مراسم عزاداری در منزل شهید سامیه زرگر برگزار شد

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در منزل شهید سامیه زرگر ویژه خواهران به همت پایگاه خواهران فاطمیه حوزه بنت الهدی ناحیه مقاومت بسیج روح الله برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۳۰۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان درحیاط منزل شهید سامیه زرگر در فضای باز با رعایت فاصله ویژه خواهران با سخنرانی خانم یاوری"مدرس حوزه ودانشگاه" و مداحی کربلایی علی زارع از یازدهم محرم الی ۱۶ محرم به همت پایگاه خواهران فاطمیه برگزار گردید.
یاوری در ابتدا به آثار رفاقت با خداوند پرداخت و گفت: ابتدا بعد از حمد ثنای خداوند یکی از آثار رفاقت با خداوند این است که در مقام تسلیم و رضای خداوند باشیم و در عمل نیز اینگونه انجام دهیم.
یاوری در ادامه بیان داشت:بندگان خداوند سه گروه هستند :گروه اول مانند شیطان که آفرینش و خلقت خود را بهتر از انسان می‌داند وخداوند را فقط به عنوان خالق هستی قبول دارند ،گروه دوم خدایی را دوست دارند که به حرف آن‌ها گوش دهد و خواسته هایشان را برآورده کند، گروه سوم کسانی که در مقام عمل هم تسلیم خداوند هستند ومی دانند خداوند آگاه به همه امور هست این گروه راضی به رضای خداوند هستند و در بلاو مصیبت‌ها صابرو شکرگزارند.
یاوری در ادامه به تسلیم شدن ابا عبدالله در امر خداوند در واقعه عاشورا پرداخت.
یاوری افزود از جمله آثار بندگی سید الشهدا شفا در تربت سید الشهدا و اجابت دعا در زیر قبه سیدالشهدا و... است؛ و میزبانی خانواده شهید با ذکر مصیبت و مداحی کربلایی علی به پایان رسید.
ارسال نظرات