خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

رشد و تعالی معنویت و بصیرت؛ رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛ رشد و تعالی جنبه های معنوی، بصیرت و مراقبت از آن می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۳۲۷۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 2 و شهدای قیام خونین 17 شهریور، گفت : امام خمینی(ره) فرمودند: بسیج تنها متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران نمی باشد و باید هسته های مقاومت در اقصی نقاط جهان شکل بگیرد تا زمینه ظهور فراهم شود.

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شما امروز می بینید که در نقاط زیادی از دنیا هسته های مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود: رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ؛ رشد و تعالی جنبه های معنوی، بصیرت و پیوسته مراقبت  از اینها می باشد.

حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه سربیشه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان داشت: ولایت؛ راهنما و هدایت کننده است و موجب اکمال نماز، روزه، حج و جهاد می شود.

وی تصریح کرد: اطاعت از ولایت از واجبات دین اسلام است و اگر کسی تمام ارکان اسلام را انجام بدهد ولی ولایت پذیر نباشد فرقی با شیطان ندارد.

حجت الاسلام نجمی پور افزود: اگر هر یک از موارد دین قضا بشود قابل جبران است ولی اگر ولایت قضا بشود دیگر قابل جبران نیست.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام رضایی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سربیشه تقدیر و حجت الاسلام دهقانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها