معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تولید فیلم و سریال های مختلف در اردبیل، فصلی را برای میزبانی از هنرمندان سینما و تلویزیون کشور را در اردبیل رقم زده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۲۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

تولید انواع فیلم و سریال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، غریب منوچهری در خصوص تولید فیلم و سریال در استان اردبیل اظهار داشت: این روزها تولید فیلم و سریالهای مختلف در اردبیل، فصلی را برای میزبانی از هنرمندان سینما و تلویزیون کشور را در اردبیل رقم زده است.

وی افزود: تولید سریال تلویزیونی مهمانی موقت و چند فیلم ویدئویی بلند و کوتاه فرصتی برای حضور هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون را فراهم نموده است تا هنرمندان استان نیز در کنار این هنرمندان در تولید آثار فاخر شرکت نمایند.

 معاون هنری و سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: چندی قبل نیز اتابک نادری و شبنم قلی خانی در تولید فیلم ویدئویی طرلان، مهمان اردبیل بودند.

منوچهری بیان کرد: حضور هنرمندان کشوری در تولیدات استانی ضمن غنا بخشی به این تولیدات گواه این هستند که تولیدات استانی در حد و اندازه تولیدات پایتخت بوده و همطرازی فیلمسازان استان را با مرکز کشور نوید میدهد.

وی افزود: همچنین بازیگران استان، فرصتی برای تبادل تجربه با این هنرمندان می یابند که امیدواریم شاهد حضور پررنگ هنرمندان مختلف کشوری در استانمان باشیم.

 

ارسال نظرات