خبرهای داغ:

آموزش بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار مدارس شاهرود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن گرامیداشت شروع بهار تعلیم و تربیت و تشکر از کلیه همکارانش در امر بازگشایی مدارس به اهمیت آموزش بصورت حضوری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
آموزش بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار مدارس شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمد موسوی در جلسه کمیته بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با حضور اعضای شورای معاونین و دیگر اعضا در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شاهرود ضمن گرامیداشت شروع بهار تعلیم و تربیت و تشکر از کلیه همکاران در امر بازگشایی مدارس به اهمیت آموزش بصورت حضوری تاکید کرد.
وی در خصوص نحوه بازگشایی ضمن تشریح دستورالعمل وزارت و اداره کل متبوع بر حضور کادر و عوامل اجرایی در مدارس تاکید و در ادامه بر نظارت دقیق حوزه‌های ستادی در امر بازگشایی اشاره داشت.
معاون مدیر کل در ادامه عنوان کرد: برنامه درسی دانش آموزان بصورت حضوری و مجازی، توسط مدیران مدارس تنظیم و بعد از تصویب در شورای مدرسه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آن را لازم الاجرا دانسته و اطلاع رسانی برنامه به خانواده‌ها را از دیگر اقدامات مدارس عنوان کرد و نظارت بر روند آموزشی (آموزش ترکیبی، تراکم جمعیت در کلاس) را از معاونین آموزشی درخواست داشت.
موسوی در ادامه ضمن اهمیت بر ایجاد فضای امن در شبکه‌های مجازی برای دانش آموزان، بر استفاده از بستر شبکه شاد در فعالیت‌های آموزشی مدارس تاکید داشته و هر گونه فعالیت در پیام رسان‌های خارجی را حسب نامه‌های مکرر استانی و وزارتی ممنوع اعلام کرد.
مدیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به نظارت دقیق بر سرویس ایاب و ذهاب مدارس از سوی کارشناس انجمن اولیاء و مربیان، تصریح کرد بازدید موارد بهداشتی مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی معاونت پرورشی را لازم دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار