مدیر مرکز علمی، آموزشی، پژوهشی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از ارائه خدمات مشاوره تحصیلی بصورت رایگان و شبانه روزی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۳۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ویژه تمام مقاطع سنی و بصورت شبانه روزی توسط مرکز علمی، آموزشی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود خبر داد و با بیان اینکه خدمات این مرکز به صورت رایگان است، افزود: عموم شهروندان می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای از سه طریق مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین در این مرکز بهره‌مند شوند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: برخی از دانش آموزان با وجود اینکه افت تحصیلی نشان نمی‌دهند، اما ممکن است نیاز به آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه و روش‌های بهسازی حافظه داشته باشند؛ آموزش چنین روش‌هایی می‌تواند به جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموز و بالا بردن بهره وری او کمک کند، برنامه ریزی برای مطالعه، رعایت اصول یادگیری در برنامه ریزی برای مطالعه، رعایت ویژگی‌های حافظه‌های مختلف می‌تواند به دانش آموز کمک کند تا روش مطالعه صحیحی داشته باشد و نتیجه بهتری کسب نماید.
وی ادامه داد: مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی فاصله‌ها را کم می‌کند و نبود امکانات را برای هر داوطلب بسیار کمرنگ‌تر و یا بهتر بگوییم کاملاً از بین می‌برد. بهترین مشاوره تحصیلی آنلاین را نیز، می‌تواند به آن دسته از داوطلبان که برای استفاده از خدمات اینترنتی راحت‌تر می‌باشند، قابل استفاده باشد. تمامی سوالاتی که در ذهن خود دارید را می‌توانید با استفاده از یک تماس یا اتصال به اینترنت به دست آورید.
ابراهیمی با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف از خدمات این مرکز، بیان کرد: مرکز مشاوره موسسه فرهنگی بین الحرمین از ابتدای تاسیس تا کنون با استقبال خوبی روبرو بوده است و موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود اولین مرکز مشاوره مجازی کشور و نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان، اولین مرکز آموزش الکترونیکی در زمینه آموزش علوم و معارف قرآنی و حدیثی در جهان اسلام می‌باشد.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های مختلف با شماره ثابت ۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش، تلگرام، ایمو، واتساپ و از طریق پیج اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_۳۱۳ و یا از طریق ایمیل به نشانی ebrahimimohammad۳۶۶@yahoo.com تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها