رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج عنوان کرد:

بیماری سردار شهابی فر رو به بهبود است / بزودی از بیمارستان مرخص می شود

سردار شهابی فر که از هفته گذشته به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده به لطف خداوند و تلاش کادر درمان در حال بهبود است.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۸۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار عوض شهابی فر از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از یاران شهید قاسم سلیمانی در راه مبارزه با داعش از یک هفته پیش به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری و تحت درمان قرار گرفت.

دکتر سعید جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه در حال طی کردن مراحل درمان وی هستیم گفت: به لطف خدا بیماری وی در حال کنترل است و به زودی از بیمارستان ترخیص می‌شود.

 سردار شهابی فر فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ویدیویی از بیمارستان شهیل جلیل یاسوج خطاب به مردم گفت: بیماری کرونا را همانند همه حرکت‌های جهادی شکست می‌دهیم.

وی افزود: بابت همه الطاف مردم عزیز، جوانان، نخبگان، فرهیختگان، ایثارگران در این مدت که در بیمارستان شهید جلیل به دلیل بیماری کرونا بستری هستم، قدردانی می‌کنم.

سردار شهابی فر همچنین در این پیام از رئیس و کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل قدردانی کرد و گفت: دعا کنید که شهادت در راه خدا نصیب من شود.

گفتنی است، از دیروز در برخی از رسانه‌های معاند و فضای مجازی خبر شهادت این دلاور مرد دوران دفاع مقدس منتشر شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار