دکتر توشه در نشست هم اندیشی با مسئولین مراکز بسیج وزارتخانه های تابعه عنوان کرد

تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) با هدف اثرگذاری در حوزه تولید، توزیع و تحقق جهش تولید

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن در نشست هم اندیشی با مسئولین مراکز بسیج وزارتخانه های تابعه تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) را از ضروریات تحقق جهش تولید عنوان کرد و گفت: با تشکیل این قرارگاه می توانیم در تولید، توزیع و مدیریت مصرف اثرگذار باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۹۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، نخستین جلسه هم اندیشی دکتر توشه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با مسئولین مراکز بسیج وزارتخانه های صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، نیرو، دفاع و سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

دکتر توشه در این جلسه با تبیین رویکرد جدید سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، به اقداماتی که قرار است در سال جهش تولید انجام گیرد اشاره کرد و گفت: وقتی مقام معظم رهبری (مدظله) در مورد موضوعات ریز حوزه صنعت و معدن دستور عملیاتی صادر می کنند این حاکی از وجود نقص در حوزه های صنعتی می باشد.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) توانست در ابعاد مختلف زیرساختی و آبادانی منشاء اثر باشد، ما با تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) می توانیم در تولید، توزیع، مدیریت مصرف و تحقق جهش تولید اثرگذار باشیم.

علی توشه عنوان کرد: با تشکیل این قرارگاه بسیج به کمک دولت می تواند عمق بخشی داخلی را شکل دهد.

وی افزود: این سازمان در نظر دارد با تشکیل ساختار تخصصی و کارگروه های موضوعی در حوزه های مختلف صنعت، معدن، انرژی، دفاع و ارتباطات با مسئولیت دکتر رحیمیان نسبت به مدیریت توزیع و مصرف که اثر مستقیم در افزایش و جهش تولید دارد، اقدام نماید.

دکتر توشه ایجاد بازارچه ههای مرزی و شرکت های تعاونی جهت مدیریت مصرف که منجر به افزایش تولید، اشتغالزایی و تحقق جهش تولید می شود را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد.

در پایان مسئولین مراکز بسیج وزارتخانه های تابعه ضمن ارائه گزارش از برنامه ها و اقدامات خود به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطروحه پرداختند.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات