خبرهای داغ:
آیت الله شاهچراغی:

مواسات و همدلی بايد در ایام سال تداوم داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تقدیر از مواسات و همدلی مردم این استان گفت: مواسات و همدلی در کل ایام سال تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۹۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در نشست تجلیل از خیرین و فعالین کمیته استانی مواسات و همدلی در سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان،  با تقدیر از مواسات و همدلی مردم این استان اظهار داشت: مواسات و همدلی در کل ایام سال تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: نباید کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان مقطعی باشد و پیامبر اکرم(ص) فرمودند که « خداوند متعال مال را برای انفاق کردن در راه خودش خلق کرده است» و ما نیز باید با مال و ثروتی که در اختیار داریم دست نیازمندان را بگیریم.

وی با اشاره به آیه شریفه «فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلِیم‏»، افزود: اسلام انسان را از پول جمع کردن مذمت کرده است اما در کنار آن تأکید به انفاق و یاری رساندن مستمندان را دارد.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: استان سمنان مردم و خیرین خوبی دارد که در برهه های مختلف زمانی امتحان خود را پس داده اند و در عرصه مواسات و همدلی هم اقدامات خوبی صورت گرفت که می بایست از ظرفیت این عزیزان بهره برداری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها