فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه درگز در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛
فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه درگز از حضور دانش‌آموزان مقطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در فعالیت‌های اردوی جهادی طرح هجرت خبر داد و گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که فی مابین بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان منعقد گردید، رنگ آمیزی ۱۴ مدرسه در غالب ۱۴ گروه جهادی در طول سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۰۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
هادی گله دار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه طرح هجرت دانش آموزی تاکنون در ۴ مدرسه شهرستان درگز برگزار شده است، اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان بسیجی با حضور در مدارس دارای بافت قدیمی و آسیب دیده، اقدام به مرمت، نقاشی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی ساختمان مدرسه‌ها می‌کنند.

وی افزود: به همت دانش آموزان بسیجی مقاطع اول و دوم متوسطه تا کنون ۴ مدرسه شهید الهی روستای تیرگان، مدرسه دخترانه فرهنگ، مدرسه شهید تکلیفی چاپشلو و کانون فرهنگی تربیتی شهید کریمی مورد نقاشی، مرمت و زیبا سازی قرار گرفته است و رنگ آمیزی ده مدرسه دیگر نیز تا پایان سال ۹۹ در دستور کار قرار دارد.

فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه درگز گفت: دانش آموزان داوطلب در این طرح علاوه بر کمک به آموزش و پرورش در حفظ و ماندگاری مدارس، محیط مناسبی را هم برای حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس‌ها فراهم می‌سازند.

وی تصریح کرد: رشد و تعالی روحی و اخلاقی، تقویت روحیه جهادی، غنی سازی اوقات فراغت و فراگیری فعالیت‌های تخصصی از دیگر اهداف برگزاری طرح هجرت دانش آموزی می‌باشد.

هادی گله دار در پایان گفت: دانش آموزان بسیجی در کنار این طرح ها، خدمات ارزنده دیگری همچون مرمت منازل معسرین و مادران شهدا را نیز بر عهده گرفته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها