کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی :

پیاده سازی سناریوی اسلام هراسی با چراغ سبز لابی صهیونیستی/ دولت های اروپایی حق دم زدن از حقوق بشر و گفتمان انسانیت را ندارند

قاسم فراهانی گفت:علی رغم همه توطئه ها ملت های مسلمان و اسلامی باهم متحدتر شده و انزجار و تنفر را آشکارا از پروژه ضددینی لابی صهیونیستی اعلام می کنند.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۱۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با «بسیج» گفت: یک کشور اروپایی  به اسم آزادی بیان به خود اجازه داده به مقدسات توهین کند و دلیل موجه برای خود می تراشند، اما همه دنیا می دانند که این لابی سیاسی با محوریت صهیونیست ها و گروه های افراطی بوده است.

وی  افزود:گسترش اسلام به مانند گذشته زنگ خطری برای دشمنان و بدخوان این دین مبین بوده ودشمنان با ترسیم چهره ای خشن از این دین الهی که سراسر برگرفته از اخلاق و دوستی و مهربانی بوده را می خواهد به دنیا معرفی کند.

فراهانی اظهار کرد:این روزها دیده شد پیامبری را اهانت کردند که مهربانی و اخلاق سرلوحه دین اوبوده و همه جهانیان و دوستداران ایشان براین موضوع واقف هستند و تاریخ و راویان براین موضع صحه می گذارند.

این کارشناس سیاسی استان مرکزی بااشاره به اینکه این اقدام نه تنها خللی در اتحاد مسلمانان اجاد نمی کند گفت: علی رغم همه توطئه ها ملت های مسلمان و  اسلامی  باهم متحدتر شده و انزجار و تنفر را آشکارا از پروژه ضددینی لابی صهیونیستی اعلام می کنند.

وی تصریح کرد:گروه تروریستی داعش دست نشانده و تشکیل شده رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و وهابیت و خود اروپاییان است و امروز می بینیم که  باسناریوی اسلام هراسی دسیسه افکنی می کنند.

فراهانی خاطرنشان کرد: دولت هایی که به خود اجازه می دهند به اعتقادات ملت های مسلمان توهین نمایند، حق دم زدن از حقوق بشر و گفتمان انسانیت ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات