خبرهای داغ:
امسال ۳۵ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در آبادان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: هفته دفاع مقدس، هفته گرامیداشت از همه نیرو‌های ارتشی، سپاهی و بسیجی است که با تلاش خود امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
بیژن ربیعی با بیان اینکه نباید برنامه‌های دفاع مقدس امسال کمرنگ شود افزود: برنامه هفته دفاع مقدس با توجه به شرایط موجود با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و صدا و سیما پرشورتر برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید برای نسل فعلی و نسل آینده پایدار بماند گفت: به دلیل شرایط بیماری کرونا امسال رژه نیرو‌های مسلح برگزار نمی‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان همچنین افزود: رییس جمهور روز دوم مهر ماه امسال، همزمان با سالگرد شهدای آموزش و پروش آبادان، موزه دفاع مقدس آبادان را بصورت ویدیو کنفرنس افتتاح می کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان به محدود شدن برخی از ویژه برنامه‌های سالانه هفته دفاع مقدس به منظور قطع زنجیره کرونا در آبادان اشاره کرد و گفت: امسال ۳۵ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در آبادان برگزار می‌شود.
به گفته بیژن ربیعی، افتتاح باغ موزه دفاع مقدس آبادان، تجلیل از مقام معلمان شهید، عطرافشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، بزرگداشت شهدای سلامت، تجلیل از مدافعان سلامت آبادان و دو برنامه محوری مشترک منطقه آزاد اروند در سطح شهر‌های آبادان و خرمشهر از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها