۲۶ / خرداد / ۱۴۰۴ - 16 June 2025
08:18
کد خبر : 9273649
۱۸:۱۶

۱۳۹۹/۰۶/۱۸
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قروین خبر داد:

سامانه پاسخگویی تلفنی به سوالات مردمی آموزش و پرورش استان قزوین راه اندازی شد

مومنی گفت: در راستای تکریم ارباب‌ رجوع و پاسخگویی به سوالات اولیاء دانش‌آموزان، در خصوص بازگشایی مدارس و حضور آنان در کلاس‌های درسی، آموزش در شبکه شاد سامانه پاسخگویی تلفنی راه اندازی شد.

روح اله مومنی در خصوص راه اندازی سامانه تلفنی پاسخگویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب‌ رجوع و پاسخگویی به سوالات اولیاء دانش‌آموزان، در خصوص بازگشایی مدارس و حضور آنان در کلاس‌های درسی، آموزش در شبکه شاد سامانه پاسخگویی تلفنی راه اندازی شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه تلفنی دریافت پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات خانواده‌ها در کوتاه‌ترین زمان است.

وی عنوان کرد: خانواده‌ها می‌توانند در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و سوال در دوره های ابتدایی ۳۳۳۶۳۵۰۶- ۰۲۸، دوره متوسطه ۳۳۳۲۰۰۱۷- ۰۲۸، پاسخگویی به شکایات ۳۳۳۵۳۰۲۱ -۳۳۳۴۰۵۵۶- ۰۲۸ و روابط عمومی ۳۳۳۲۷۹۰۴- ۰۲۸ پیگیر مسائل آموزشی باشند.

وی درخصوص نحوه پاسخگویی به سوالات مطرح شده افزود: خانواده های محترم می توانند سوالات خود را در زمینه های مختلف اعم از بازگشایی مدارس از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ ظهر هر روز به غیر از روزهای تعطیل با شماره های ذکر شده در میان بگذارند.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید