استاندار: ذخیره کالاهای اساسی و راهبردی ایلام مناسب است

ذخیره کالاهای اساسی و راهبردی در این استان با توجه به گزارش دستگاه های تخصصی مناسب است و مشکلی از نظر کمبود این کالاها وجود ندارد.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۴۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، "قاسم سلیمانی دشتکی" نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: با پیگیریهای انجام شده و جذب شش میلیارد و ۴۰۰ تومان اعتبار صندوق حمایت، مشکل سرمایه در گردش پشتیبانی امور دام استان برای ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده است.

وی افزود: باید نظارت مستمر بر نحوه قیمت گذاری میوه و تره بار همچنان تداوم داشته باشد و از دست نویس شدن اجاره نامه ها جلوگیری شود تا در حق مستاجران اجحافی صورت نگیرد.

وی همچنین بر تعیین تکلیف زمین میوه و تربار توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: باید هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

استاندار ایلام همچنین از کمیته امداد استان خواست ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به جذب ۶۲ تن گوشت مرغ رایگان بین افراد تحت پوشش این نهاد از طریق پشتیبانی امور دام اقدام کند.

وی از هیاتهای مذهبی استان نیز خواست تا قبل از اربعین نسبت به جذب سهمیه اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه محرم و صفر شامل گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج و شکر توسط هیات های مذهبی اقدام کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: با مقاومت خوب مردم در یک سال گذشته، آمریکا در مجامع عمومی شکست خورد و نتوانست رای شورای امنیت را علیه کشور ما جلب کند.

وی افزود: اصناف و مردم با همراهی خوبی که با نظام و دولت داشتند همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کردند و با تحمل فشارهای اقتصادی و شرایط کرونا توانستند موفق شوند.

استاندار ایلام گفت: مدیران ما، مدیران بسیار خوبی هستند و اگر فشار می آوریم و از آنها انتقاد می کنیم به خاطر رفع مشکلات مردم است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه کرونا جزیی از زندگی ما شده است، افزود: همه باید برای حفظ سلامت هم با زدن ماسک و رعایت پروتکل ها به قطع زنجیره کرونا کمک کنیم.

استاندار ایلام از بازاریان و اصناف استان خواست: به منظور حفظ سلامت مشتریان حتما پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

وی همچنین از همراهی خوب بسیج اصناف و عملکرد خوب اطلاعات استان قدردانی کرد و گفت: این دستگاه ها در این شرایط کرونا با حضور به موقع خود اجازه اجحاف در حق مردم ندادند و همواره همراه دولت بودند.

به گزارش ایرنا در این نشست مدیران دستگاه های مختلف و اتحادیه های کیف و کفش و پوشاک و بنگاه های املاک به ارایه مسایل و مشکلات خود پرداختند.

ارسال نظرات