فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان در گفت و گو با بسیج:

مسلمانان نسبت به محکومیت حرکات شوم دشمن، موضع علنی اتخاذ نمایند

نخبگان و مسلمانان باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، مستند و پیوسته، مرز خود را از این نمایندگان جعلی جدا کنند و ریشه‌های تروریسم را خوب بشناسند و به دیگران نیز بشناسانند.
کد خبر: ۹۲۷۳۷۵۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
سرگرد احمد شاهرودی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: رشد اسلام گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام در بین مردم جهان، بار دیگر دشمنان تاریخی را بر آن داشت تابا پست‌ترین ابزار و روش ها، تروریسم دینی و مذهبی، توهین به مقدسات و پاک‌ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد(ص)، ذات پلید وشیطانی خود را نمایان سازند.

وی افزود: افزایش سواد رسانه ای، مخاطبان را در مقابل تبلیغات ضداسلامی رسانه‌های غربی واکسینه می‌کند. جهان اسلام باید با افرادی که با تحریف واقعیات در خصوص اسلام و پیامبر اسلام، اقدام به سیاه نمایی می‌کنند، به صورت جدی مقابله نماید تا این افراد جرات تکرار چنین رفتاری را نکنند و بدانند که این مسائل، جزو نوامیس و خطوط قرمز مسلمانان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان همچنین اشاره کرد:  برای کسانی که مخاطب اسلام هستند و توسعه اسلام متوجه آن‌ها است، باید کشور‌های اسلامی به گونه‌ای رفتار کنند که دین اسلام به صورت الگویی مطلوب تبلیغ شود و این کشورها، مروج سبک زندگی مطلوب باشند و در این صورت از آنجا که اسلام دین رحمت است و با فطرت طبیعی انسان‌ها سازگار است، در جهان به طور طبیعی گسترش پیدا خواهد کرد.

سرگرد پاسدار شاهرودی ادامه داد: انقلاب اسلامی سبب شد بیداری اسلامی در جهان به وجود آید و عملاً کشور‌هایی که تا قبل از انقلاب اسلامی، در سکوت و غفلت بسر می‌بردند بیدار شده و شعار‌های اسلامی سردهند که این مساله در مورد مبارزین فلسطینی نیز مصداق داشت و آن‌ها وجه مبارزه خود را از ناسیونالیستی و کمونیستی به وجه اسلامی تغییر دادند. از این رو، ثمره انقلاب اسلامی بازگشت مردم کشور‌های اسلامی به هویت اسلامی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در سالیان اخیر، فضای ضد اسلامی نظام سلطه شدیدتر شده است و در این خصوص می‌توان به مساله کاریکاتور‌های اهانت آمیز علیه پیامبر اسلام(ص) در نشریات دانمارک، حادثه قرآن سوزی کشیش آمریکایی و فیلم اخیر اشاره نمود، اما همه این مسائل نشان می‌دهد که اسلام در حال رسیدن به اهداف خود است. امروز گرایش به اسلام در اروپا و کشور‌های غربی زیاد شده است و ظرفیت مسلمانان در حال تقویت است، از این رو نظام سلطه در حال تغییر دادن شرایط و فضا از طریق اقدامات به اصطلاح فرهنگی مانند رمان و فیلم است تا بتواند در فضای رسانه‌ای تاثیرگذار شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان اظهار داشت: حال که دشمنان قسم خورده به انحای گوناگون با نور لایزال الهی به جنگ پرداخته اند و با هزینه میلیارد‌ها دلار پول نفتی کشور‌های مسلمان، به انحراف و جنگ با آنان پرداخته اند و حتی از حمایت علنی و عملی دولتمردان خود بهره می‌گیرند و در امر باطل خود همراهی و همکاری دارند، بر تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان واجب است تا با اتحاد، انسجام، روشنگری، بصیرت بینش دینی و باحرکت هوشمند و هماهنگ جمعی از بالاترین سطوح رسمی تا اقشار جوامع اسلامی نسبت به محکومیت این گونه حرکات خزنده و شوم موضع علنی صریح و جسورانه‌ای اتخاذ نمایند تا دشمن زبون احساس قدرت و جسارت بیشتر به خود راه ندهد و التیامی بر قلب شکسته میلیارد‌ها انسان آزدایخواه در سرتاسر جهان باشد.

سرگرد پاسدار احمد شاهرودی درپایان ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، از تمامی مسلمانان جهان می‌خواهد با حفظ هوشیاری و تیز بینی، طراحان و سیاست گذاران توطئه‌های ضد اسلامی را در انجام چنین اقداماتی ناکام گذارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار