به همت سپاه شهرستان انار صورت گرفت

برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار با مدیریت ناحیه مقاومت سپاه و با حضور مسئولین در سپاه انار برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۳۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار با مدیریت ناحیه مقاومت سپاه و با حضور مسئولین در سپاه انار برگزار شد.

سرهنگ داوود ابراهیم پور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اناردر این جلسه به تشریح نقش سازنده امر به‌ معروف و نهی از منکر و تاثیر آن در اصلاح وضعیت جامعه پرداخت و بر لزوم فعالیت تشکیلاتی منظم جهت هماهنگی هر چه بیشتر در پیشبرد فعالیت های این حوزه مهم دینی و فرهنگی تاکید کرد.

ابراهیم پور، آشنایی با مراتب و قواعد امر به‌ معروف را از مهم‌ترین ویژگی‌های آمران به معروف در جامعه دانست و اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه اصلاح جامعه گام برداریم، باید در مرتبه نخست از خودمان شروع کنیم و اگر در این زمینه به کاری که انجام می دهیم، اعتقاد نداشته باشیم، اثر بخش نخواهد بود.

وی اظهار داشت: ترویج این فریضه باعث اصلاح جامعه و دوری از مفاسد و آسیب‌های اجتماعی می شود و همگی ما وظیفه داریم در کنار ادای تکلیف سازمانی، به تکلیف دینی و انقلابی خود که همان پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است عمل کنیم.

این مقام مسئول  در ادامه  بیان داشت:ترغیب مردم و مسئولین جهت اجرای این واجب دینی در جامعه با تاکید بر تذکر لسانی را عمده ترین وظیفه ستاد های امر به معروف و نهی از منکر است .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار خاطر نشان کرد: فعالیت در این حوزه محدود به افراد یا تشکیلات خاصی نیست و می تواند آحاد مختلف مردم جامعه را در بر بگیرد.

ارسال نظرات