مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان گفت: امروز وجود مشکلات اقتصادی سبب شده تا مردم با مشکلات حقوقی مختلف مواجه شوند و سازمان بسیج حقوقدانان به زودی ظرفیت حمایتی حقوقی ویژه‌ای برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۳۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت اظهار داشت: باید تلاش کنیم مراسمات هفته دفاع مقدس به شیوه‌ای برگزار شود که اهداف این مناسبت بزرگ برای جامعه و به ویژه نسل جوان به خوبی تشریح شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) تصریح کرد: چنین اقداماتی نشانه ترس دشمنان اسلام از گسترش روزافزون تفکر اسلام در جهان است.

نباتی با تاکید بر لزوم تقویت علمی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران حوزه حقوقی سبب می‌شود تا این سازمان به مرجعی قابل اعتماد برای عموم مخاطبان تبدیل شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان امارات و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: خیانت امارات به فلسطین و سایر کشورهای جهان اسلام غیرقابل بخشش است.

نباتی هدف رژیم صهیونیستی را ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی دانست و گفت: توافق امارات و رژیم صهیونیستی نفاق برخی کشورهای عربی را برای سایر کشورهای جهان اسلام آشکار کرد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد ظرفیت‌هایی جهت حمایت‌های حقوقی از مردم ابراز داشت: امروز وجود مشکلات اقتصادی سبب شده تا مردم با مشکلات حقوقی مختلف مواجه شوند و سازمان بسیج حقوقدانان به زودی ظرفیت حمایتی حقوقی ویژه‌ای برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت گسترده فضای مجازی در جامعه امروزی گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ حقوقی به وسیله فضای مجازی به آحاد مختلف جامعه از جمله برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری پیرامون اهانت روزنامه فرانسوی به پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: اتاق فکری غربی صهیونیستی امروز تمام توان خود را به کار گرفته تا با استفاده از ظرفیت بنگاه‌های رسانه‌های رسانه پروژه تخریب اسلام را عملیاتی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات