مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:

اسلام ستیزی غرب یا اهانت به مقدسات است و یا خشونت علیه مسلمانان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به اهانت مجرمانه نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام گفت که اسلام ستیزی غرب یا با اهانت به مقدسات مسلمانان است و یا جنگ و خونریزی بر علیه آنان.
کد خبر: ۹۲۷۳۸۴۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
 حجت الاسلام سید میثم نبوی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر، عمل شنیع نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را نمونه بارز خوی شیطانی و اسلام ستیزی غرب بیان کرد و گفت:: دین مبین اسلام با دستورات آسمانی در جهت نیل انسان به مراتب الهی همواره از ابتدای ابلاغ از جانب خداوند مورد دشمنی بدخواهان و کسانیکه به دنبال مطامع دنیوی خود بودند قرار داشت و نبی مکرم اسلام بنا به امر الهی بر ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر این زیاده خواهی‌ها تاکید کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم شهر با اشاره به  اسلام خواهی در سراسر جهان و حتی ادیان دیگر، افزود: روز به روز اسلام خواهی در بین مردم درحال رشد وپیشرفت است و این بخاطر بیداری ملت‌ها در برابر سلطه جویی‌های استکبار و جهان سلطه دولت‌های شیطانی است.

 حجت الاسلام نبوی در ادامه با تصریح بر اینکه  استکبار جهانی با بهره گیری از قدرت رسانه ای، جنگ افزاری، عملیات روانی و... برای مقابله و تخریب مسلمانان ودین اسلام دست به اعمال شنیع و غیر منطقی زده استف خاطرنشان کرد:  حمله به کشور‌های مسلمان، حمایت و تجهیز افراطی‌های بنیادگرایی دینی مثل داعش، ترویج شیطان پرستی، هم جنس گرایی، تخریب بنیان خانواده، کشتار و خونریزی مسلمانان جهان، اعمال فشار به کشور‌های مسلمان در قالب انواع اعراب، تحریمها، فشار‌های سیاسی اقتصادی، ترویج اسلام به عنوان دین خشونت ... از جمله کار‌ها و اقدامات دیگر استکبار جهانی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم شهر در پایان سخنان خود با تاکید براینکه همه ما مسلمانان بر اساس دستورات الهی دین مبین اسلام مکلف به پیروی از این دین حتی تا پای جان هستیم، گفت: چرا که اگر غیر این باشد باید اسلام را در ده کوره‌های تاریخ پیدا کرد و چیزی ازآن باقی نخواهد ماند فلذا عاشورایی دیگر و واقعه کربلایی دیگر میخواهد تا اسلام مجددا احیا شود و همه همت ما مسلمانان این است که نگذاریم کار به عاشورا و کربلایی دیگر برسد.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار