گروه جهادی جمعیت امام حسن مجتبی و دیگر گروه های جهادی حاضر در سطح شهرستان کرمان با توزیع لوازم التحریر در قالب رزمایش مومنانه لبخند شوق را بر لبان محرومان نشاند.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۲۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  گروه جهادی جمعیت امام حسن مجتبی و دیگر گروه های جهادی حاضر در سطح شهرستان کرمان با توزیع لوازم التحریر در قالب رزمایش مومنانه لبخند شوق را بر لبان محرومان نشاند.

در سال جاری با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاصل از بیماری منحوس کرونا، گروه های جهادی دانشجویی استان کرمان تا کنون خدمات جهادی اعم از توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی مواد غذایی، توزیع لوازم بهداشتی، توزیع نان، ساخت منزل و سرویس های بهداشتی را به انجام رسانده و اکنون خدمتی دیگر را به برگ زرین افتخارات خود افزوده اند.

سید محمد مهدوی مسئول گروه جهادی جمعیت امام حسن مجتبی در گفتگو با راه آرمان گفت: خدمت به محرومان از اصول شکل گیری گروه های جهادی است و نام این گروه نیز برگرفته از حُسن کریمانه امام حسن مجتبی(ع) است؛ لذا دانشجویان علاقه مند به کار جهادی در این تشکل محبت کریمانه را خالصانه تقدیم محرومان می کنند.

وی ادامه داد: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در قالب خدمت به سیل زدگان رودبار و رابر تا ساخت چشمه های بهداشتی و توزیع بسته های معیشتی و نذر قربانی برای سرادر دل ها به نحو احسنت انجام شد؛ اکنون نیز با آغاز مرحله دوم این رزمایش نیز خدمت مومنانه به منصه ظهور خواهد رسید که در اولین اقدام توزیع لوازم التحریر است.

مسئول گروه جهادی امام حسن اذعان کرد: در مرحله دوم رزمایش مومنانه و محبت کریمانه توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان است که مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط گروه های جهادی جمع آوری شده است.

محمد مهدوی خاطر نشان کرد: تعداد ۴۰۰ بسته و هر کدام به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای هر دانش آموز نیازمند لوازم التحریر خریداری و در سطح شهرستان کرمان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد .

ارسال نظرات