فرمانده سپاه کربلا:

تمام ظرفیت سپاه و بسیج را برای خدمت به مردم بکار می‌گیریم

فرمانده سپاه کربلا گفت: تمام هم و غم ما این است تمام آنچه که در توان مجموعه سپاه و بسیج است را برای جامعه هدف که، ولی نعمت ما هستند به کار بگیریم.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۴۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
تمام ظرفیت سپاه و بسیج را برای خدمت به مردم بکار می‌گیریم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، نشست مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا با کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه آموزش و اشتغال ظهر امروز  با حضور سردار دکتر زهرایی  مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا،   مهندس محمدی مدیر کل تجهیز منابع و بهبود فضای کسب و کار کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و مدیر کل کمیته امداد استان مازندران  در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این نشست، با اشاره به همکاری و هم افزایی  بین مجموعه سپاه و کمیته امداد، گفت: قرابت کاری نزدیکی در این دو نهاد وجود دارد و با هماهنگی  و قدرت بیشتر از گذشته در حال اجرای کار‌ها هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که ارتباطات  و همفکری خوبی بین سپاه و کمیته امداد برقرار شده است، افزود: هردو مجموعه برای یک هدف مشترک و برای جامعه هدف در حال کار وتلاش هستند که این با هم افزایی شکل گرفته است.
 
تمام ظرفیت سپاه و بسیج را برای خدمت به مردم بکار می‌گیریم
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در ادامه به پایلوت بودن استان مازندران در طرح همکاری در حوزه آموزش و اشتغال اشاره و اضافه کرد: تمام هم و غم ما این است تمام آنچه که در توان مجموعه سپاه و بسیج است را برای جامعه هدف که، ولی نعمت ما هستند به کار بگیریم.

فرمانده سپاه کربلا  در بخش دیگری از سخنان خود  بسیج سازندگی سپاه کربلا را  یک برند در استان و در دستگاه‌های اجرایی خواند و ضمن تقدیر از مهندس سرهنگ اقبال پور، افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا به تنهایی یک دستگاه اجرایی است و  هم از نظر سخت افزاری و هم  دارا بودن امکانات با توجه به عملکرد خوبی که بر جای گذاشته سبب شده است که مسئولان استانی از طرح‌های این سازمان استقبال کنند و برای اجرای پروژه ای  از بسیج سازندگی سپاه کربلا کمک بگیرند.

سرهنگ پاسدار مسلمی با تاکید بر اینکه پروژه‌های بسیج سازندگی پروژه‌های مردمی است، خاطرنشان کرد: ساخت جاده بین مزارع، تامین آب شرب و آبرسانی  به مناطق محروم، ساخت سالن‌های ورزشی، دیوار کشی رودخانه‌ها، و ... از جمله کار‌های بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان هم به همکاری بین کمیته امداد و سپاه کربلا در حوزه اشتغال، ساخت مسکن مددجویی و کمک مومنانه اشاره کرد و یادآور شد: این همکار‌ی و هم افزایی برکات زیادی را با خود داشت و سبب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها