خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

توسعه تعاونی‌ها، کشور را به سمت جهش تولید سوق می‌دهد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه تعاونی‌ها، کشور را به سمت جهش تولید سوق می‌دهد، بنابراین باید به این مقوله بیشتر توجه شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۵۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

مهدی عیسی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به نشست مشترک روسای کمیسیون اجتماعی ادوار مجلس شورای اسلامی و وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، اظهار کرد: با توجه به موضوعاتی مانند تورم ،گرانی، بیکاری و مشکلات اجتماعی باید در کوتاه مدت برای برون رفت از این مشکلات تدابیری اندیشیده شود بر این اساس از تمامی روسای کمیسیون اجتماعی ادوار مجلس دعوت کردیم تا نظرات کارشناسی خود را در این زمینه ارایه نمایند تا کمیسیون اجتماعی مجلس با استفاده از این نظرات به یک راه حل جامع دست پیدا کند.

 وی با اشاره به بیانات و انتظارات مقام معظم رهبری از مجلس، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شروع بکار مجلس یازدهم فرمودند نظرات باید کارشناسانه، منصفانه و در حد توان دولت باشد و لذا در این جلسه مدعوین در حوزه مسائل اجتماعی و مشکلات امروز جامعه نظرات کارشناسی خود را ارائه دادند.

 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: تمامی نظرات و پیشنهادات ارائه شده را در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم از آنها تا در کمیسیون اجتماعی در مورد آن مساله، توضیحات بیشتری ارائه دهند.

 وی با بیان اینکه نمایندگان ادوار بر روی توسعه تعاونی ها تاکید داشتند، تصریح کرد: پیشنهادات در همه محورها طرح گردید و اکثر دوستان روی توسعه تعاونی ها اجماع داشتند و سعی خواهیم کرد در کمیسیون اجتماعی از این پیشنهادات نهایت استفاده را ببریم.

 عیسی زاده در ادامه با اشاره به برگزاری نشست مشابهی با وزرای کار در تمامی دولت های مختلف در آینده نزدیک، افزود: در این نشست نیز نظرات وزرای کار در دولت های مختلف را استماع خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین تصمیم گیری را در مورد مسائل در کمیسیون اجتماعی داشته باشیم.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار