بسیجی نخبه استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با «بسیج»:

هرجا فکر و عزم جهادی حاکم بود پیروزی را به چشم دیدیم/ جهش تولید راهبرد و راه کار اصلی جوانان انقلابی

محمد فراهانی گفت:با کمی تامل متوجه می شویم مقام معظم رهبری در سال های گذشته تکیه براین موضوع داشته اند که نشان دشمن برای ضربه زدن و توطئه چینی و کاهش قدرت جبهه مقاومت روی به یاس و نامیدی در مردم آورده و برای شکست اقتصادی دست به هرکاری می زند.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۶۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد فراهانی از بسیجیان نخبه استان مرکزی در حوزه کشت گیاهان دارویی در  گفتگوی اختصاصی با «بسیج» گفت: تحقق شعار سال که برمبنای جهش تولید نام گذاری شده راه کار و راهبرد اصلی جوانان انقلابی خواهد بود.

وی افزود:با کمی تامل متوجه می شویم مقام معظم رهبری در سال های گذشته تکیه براین موضوع داشته اند که نشان دشمن برای ضربه زدن و توطئه چینی و کاهش قدرت جبهه مقاومت روی به یاس و نامیدی در مردم آورده و برای شکست اقتصادی دست به هرکاری می زند.

فراهانی با بیان اینکه متاسفانه نفوذ جریان های واده غربی در داخل سدی برحرکت های جهادی شده اند گفت:در حمایت ها و کمک هایی که می توان برای پر وبال دادن به گروه های نوپای اقتصادی انجام داد باید مدیران پایش شده و مدیران دلسوز و کارآمد در مسئولیت ها قرار بگیرند.

این نخبه بسیجی نخبه استان مرکزی تاکید کرد: تربیت نیروی متخصص و توانمند و حمایت های که می توان برای این قشر انجام داد وظیفه ذاتی مسئولین و مدیران در بخش های مختلف است که عدم انجام این حمایت خیانت به تمامی آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهش تولید و پیاده سازی آن  جز باروحیه  بسیجی گونه و جهاد منشانه میسر نخواهد شد یادآورشد:انتظار مقام معظم رهبری در هر دوره از گروه های جهادی و بسیجی از هردوره ای بیشتر بوده که نیاز است در ترویج آن بیشتر کوشید.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد:در هرجا  فکر و عزم جهادی حاکم بود پیروزی را به چشم دیدیم اما اگر دلداده کمک و نگاه ملتمسانه نسبت به قدرت های زور و تزویر باشیم شکست نتیجه حتمی این ماجرا خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار