آغاز عملیات احداث باند دوم محور حادثه خیز سبزوار-اسفراین

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: عملیات ساخت بخشی از باند دوم جاده سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۱۰ کیلومتر در راستای کاهش حوادث آغاز شد
کد خبر: ۹۲۷۳۹۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین شاد در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی احداث باند دوم محور حادثه‌خیز سبزوار – اسفراین بابیان اینکه این محور یکی از جاده‌های مواصلاتی اصلی در سبزوار است اظهار داشت: عملیات ساخت بخشی از باند دوم جاده سبزوار - اسفراین به طول بیش از ۱۰ کیلومتر در راستای کاهش حوادث آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه دو بانده شدن این محور از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به سبزوار است تصریح کرد: برای دو بانده شدن این محورکه محور اصلی اتصال خراسان شمالی به مرکز کشور است از محل اعتبارات سفر دو سال گذشته رئیس‌جمهوری به سبزوار ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته بود.

شاد بابیان اینکه طول جاده سبزوار - اسفراین ۱۱۰ کیلومتر است که دو بانده شدن این جاده در مرحله نخست از مسیر سبزوار به طول ۱۰ کیلومتر آغازشده است ادامه داد: برای دو بانده شدن این مسیر به‌طور کامل بایستی رایزنی‌ها با مدیران ارشد استان و مدیران ملی انجام گیرد.

مسیر جاده سبزوار- جوین و اسفراین یکی از محور‌های مواصلاتی پرتردد و خطرناک شهرستان سبزوار است و در یک تصادف زنجیره‌ای دل‌خراش ماه گذشته ۱۴ نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند.

گفتنی است علی‌اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار نیز از قول مساعدت وزیر راه برای حل معضلات جاده‌ای در سبزوار نظیر جاده ترانزیتی خوشاب سبزوار و محور سبزوار بردسکن خبر داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار