خبرهای داغ:

اقدامات پیشگیرانه معاونت بهداری سپاه

سرهنگ پاسدار جلال فتاحی مسئول معاونت سلامت ودفاع زیستی (بهداری ) سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه گفت : پرسنل بهداری سپاه در تمام ماموریت های پزشکی خدمت گزاری نموداند و در حال خدمت رسانی به هم استانی هایمان می باشند.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۰۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: سرهنگ  جلال فتاحی بیان داشت در ایام ماه محرم الحرام بهداری سپاه  شروع به  ضدعفونی مساجد وحسینیه ها و هیأت مذهبی در سطح استان در طی چندین مرحله با وسایل کاملا پیشرفته ساخت سپاه اقدام به پاکیزگی و ضدعفونی  نموداند .

وی با  بیان اینکه این افراد از طریق پایگاه‌های مقاومت و محله‌محور به مراکز اعزام می‌شوند عنوان کرد: این افراد در تیم‌های چهارنفره با مسئولیت یک نفر از مراکز بهداری هر منطقه سازماندهی خواهند شد.

وی گفت  : غربالگری افراد در معرض خطر و شناسایی آن‌ها و طی کردن مراحل درمان از وظایف این نیروها است.

وی با یادآوری اینکه سپاه کنار دولت درباره پدیده ویروس کرونا همه تجهیزات و اقدامات و آمادگی‌های خود را به‌کار گرفته است افزود: تمام مراکز سپاه، بیمارستان‌های سپاه و مرکز بهداری غرب آمادگی لازم برای پذیرش بیماران را دارند و اقدامات لازم جهت رفع این بحران انجام شده است.

فتاحی افزود: یکی از کارهایی که به آن توصیه شده رفع آلودگی از مکان‌های عمومی، شهرها و مراکز عبور و مرور مردم بود که به‌حمد خدا امروز شاهد فعالیت بخشی از یگانهای جنگ نوین سپاه با حضور لشگر نبی اکرم(ص)، تیپ انصار الرسول و بهداری غرب جهت رفع آلودگی هستیم.

سرهنگ فتاحی گفت: این کار علاوه بر اینکه برای رفع آلودگی اثر بسیاری دارد یک عملیات روانی و امیدواری برای مردم به‌دنبال دارد و مردم احساس می‌کنند سپاه و نظام جهت رفع مشکلات همواره کنارشان هستند.

وی بیان کرد: همچنین با تلاش فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه بخشی از الکل، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک مورد نیاز استان تأمین شده است و بسیج نواحی و نیز ناحیه کرمانشاه و بسیج عشایری به‌طور مداوم در حال ضدعفونی و گندزدایی مناطق حاشیه شهر کرمانشاه و معابر عمومی است.

ارسال نظرات