وحدت در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام مورد توجه جوامع اسلامی قرار گیرد

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر در بیانیه‌ای، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم و توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۰۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
وحدت در برابر توطئه های دشمنان اسلام و قرآن مورد توجه جوامع اسلامی قرار گیرد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر در محکومیت اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مهربانی و رحمت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
اقدام قبیح و گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه از این حرکت توسط افرادی که نقد هولوکاست را بر نمی ­تابند و سابقه اخراج دانشگاهیان و استادان را به بهانه نقد صهیونیزم در کارنامه دارند، احساسات صد‌ها میلیون مسلمان جهان را به شدت جریحه دار نمود و موجی از انزجاز و تنفر را ایجاد کرد.
سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آن‌ها از نتایج اسلام ستیزی سبب شد که یک بار دیگر چهره نظام سرمایه داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آن‌ها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) ماهیت واقعی آن‌ها را بار دیگر عیان نمود.
امروزه افرادی که دنباله رو سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند برای به دست آوردن حمایت لابی‌های صهیونیستی دست به هر کاری میزنند، اعمالی، چون کشیدن کاریکاتور‌های پیامبر اسلام که دنباله اقداماتی، چون قرآن سوزی و ساختن فیلم‌های موهن است تاجلوی این دین در حال جهانی شدن را بگیرند و آن را زیر سوال ببرند، اما به اعتراف خودشان افراد مسیحی و یهودی بیش از آنکه از دین خودشان بدانند از دین اسلام می‌دانند، زیرا اسلام و پیامبر آن براساس عقل و فطرت انسان، سخن گفته است، اما در کتب تحریف شده دیگر ادیان افرادی سودجو با استفاده از این موقعیت تئوری‌هایی، چون لیبرالیسم و ... ارایه دادند که یکی از اصول آن آزادی بیان است که افراد توهین کننده به پیامبر اسلام (ص) با پیروی از این اصل اقدام خود را قابل توجیه می‌دانند، اما اگر به معنای واقعی آزادی بیان را قبول دارند چرا بعد از انتشار عکس‌هایی از مراسم ازدواج یکی از اعضای خانواده ملکه انگلیس توسط روزنامه‌ای در فرانسه دفتر روزنامه پلمپ می‌شود.
افرادی که این تئوری را مطرح کردند در واقع میخواستند خود را از قید‌هایی که مساوی با سرکوب کردن امیال سرکش خود است آزادکنند.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «ملت‌های مسلمان به ویژه کشور‌های غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی‌های سیاست مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند.» وحدت وهوشیاری ملت‌های اسلامی را در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام وقرآن بیش ازپیش باید مورد توجه جوامع اسلامی قرارگیرد. سپاه شهرستان بوشهر ضمن محکوم کردن روزنامه فرانسوی جیره خوارصهیونیستی بر وحدت ملت‌ها تاکید می‌نماید.

پایان خبر/
ارسال نظرات