عضو مجلس خبرنگان رهبری در گفت و گو با بسیج:

هتاکی نشریه فرانسوی نفاق قدرت‌های استکباری را نشان داد

عضو مجلس خبرنگان رهبری تاکید کرد:‌هتاکی نشریه فرانسوی مواضع دوگانه و نفاق پیشه قدرت‌های استکباری را نشان داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۰۶۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
آیت الله علی معلمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام  به بیان این مطلب که همواره در طول تاریخ قدرت‌های استکباری خیال می‌کردند که از نهضت انبیاء دچار آسیب می‌شوند، گفت:‌حیات ننگین ستمگران و ظالمان به سرانجام تلخی منتهی خواهد شد و انبیاء برای نجات مستکبران از گرفتار آمدن در ورطه کیفر سخت الهی دعوت به بندگی خدا می‌کردند.

عضو مجلس خبرنگان رهبری با ابراز تاسف از اینکه مستکبران عالم در طول تاریخ عبرت نگرفتند، افزود: قدرت‌های استکباری که بعد از دیگری ادادمه دهنده راه اسلاف خود شدند، و با توجه به اینکه  احرار، آزادیخواهان و حق طلبان عالم توجه شان به اسلام و آموزه‌های قران جدی شد لذا  لذا عوامل استکبار برای مقابله با نفوذاسلام، قرآن وشریعت خاتم الانبیاء هراز چندگاهی دست به حرکت زشت تبلیغی علیه مقدسات اسلامی می‌زنند.

آیت الله معلمی در ادامه با اشاره به پیام  رهبر معظم انقلاب درباره اقدام موهن نشریه غربی، تصریح کرد:‌حقیقتا معظم له  به نکته هدف قدرت استکباری برای از اعتبار انداختن نام پیامبر اسلام و شریعت اسلام توجه کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که عوامل مزدور، سرمداران کشور‌های اروپایی از فرانسه تا دیگر کشور‌های غربی، مدعی آزادی بیان هستند، اما به  مسلمانان اجازه تبلیغات نمی‌دهند، خاطرنشان کرد:‌آزادی بیان از ناحیه مسلمان‌ها برای آگاهی اقشار مغرب زمین ممنوع است، اما عوامل مزدور خود علیه مقدسات تبلیغ می‌کنند که این مواضع دوگانه نفاق پیشه قدرت‌های استکباری را نشان میدهد.

آیت الله معلمی در ادامه با تصریح بر این مطلب که عدو شبب سود خیر اگر خدا خواهد، بیان کرد:‌گاهی این هتک حرمت‌ها  برای جوانان اروپایی  بیشتر ایجاد انگیزه می‌کند تا با پیامبر گرامی اسلام  و شریعت اسلام آشنا شوند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار