خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه فجر:

دشمنی امپریالیسم غرب با دین اسلام ریشه دار و هدفمند است

سرهنگ پاسدار حسن گلزار گفت: رسانه های هتاک غرب در صدد تقویت گرایش های اسلام ستیزانه درجامعه خود هستند و این دشمنی آشکار رسانه ای با دین مبین اسلام هرچند وقت یکبار در قالب این گونه هتاکی ها خودش را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۳۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی سپاه فجر اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) را گناهی نابخشودنی دانست و افزود: دشمنی امپریالیسم غرب در فاز رسانه ای و جنگ نرم، ریشه دار، هدفمند و در راستای تحریف و وارونه نشان دادن چهره دین اسلام و شخصیت بزرگوارِ پیامبر مهربانی و رحمت (ص) است.

وی ادامه داد: رسانه های هتاک غرب در صدد تقویت گرایش های اسلام ستیزانه درجامعه خود هستند و این دشمنی آشکار رسانه ای با دین مبین اسلام هر چند وقت یکبار در قالب این گونه هتاکی ها خودش را نشان می دهد.

سرهنگ پاسدار حسن گلزار ادامه داد: این رسانه ها از ابزارهای هنری برای نشان دادن این دشمنی و کینه ورزی بیشترین استفاده منفی را دارند و به عنوان ابزاري در راستای گسترش امواج اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط قدرت های غربی و صاحبان زر و زور در این کشورها به كار گرفته می شوند.

وی افزود: فعالان عرصه رسانه، فرهنگ و هنر در سراسر جهان اسلام به نوبۀ خود و در قالب تولیدات رسانه ای، فرهنگی و هنری پاسخ درخور و شایسته ای را به این نشریه هتاک فرانسوی خواهند داد.

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) سیاست‌های عمیقا ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری را عامل این‌گونه حرکت‌های هتاکانه و اهانت آمیز دانسته و در پیام خود به این موضوع مهم اشاره فرموده اند که «این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملت‎ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها