رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود از دستگیری ۴ شکارچی در مجن و جریمه ۵۰ میلیون تومانی آنان خبر داد و گفت: شکارچیان یا این اقدامات حق زن و بچه خود را پایمال نکنند و هزینه کرد چندسال خرید گوشت را با یک شکار به هدر ندهند.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۴۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به دستگیری شکارچیان در منطقه مجن شاهرود اظهار کرد: در پی گزارش ارسال شده مامورین یگان حفاظت گارد محیط زیست گروه سیار و منطقه حفاظت شده جنگل ابر صدای چند گلوله را از نزدیک مزارع کشاورزی احدی از کشاورزان شهر مجن شنیده که مامورین بطور نامحسوس اقدام به کمین زدن در اطراف زمین‌های کشاورزی فرد مورد نظر کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود افزود: در همین راستا موفق به دستگیری ۴ نفر شکارچی که با یک قبضه سلاح گلوله زنی قاچاق اقدام به شکار دو راس قوچ وحشی حیوان حمایت شده کرده که دو نفر از آن‌ها از شکارچیان با سابقه بودند و دیگر وسایل دوربین چشمی و عکاسی و.. از آن‌ها کشف و توقیف گردید و متهمین به دستور قاضی دادگاه بسطام بازداشت شدند.
وی با تشکر از نگاه مثبت قضات دادگاه بسطام گفت: با برخورد قانونی و تذکر جدی به متخلفین شکار دو راس قوچ وحشی دستگیر شده، مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب دولت واریز و مبلغ ۲۰ میلیون تومان چک کارمندی بدون تاریخ برای وصول تا آخر ماه تحویل گرفته شد.
قربانلو با بیان اینکه چرا انسان یک کار اشتباهی کند که مبلغ ۵۰ میلیون تومان به حساب دولت واریز نماید اظهار کرد: با این مبلغ چه مقدار گوشت گوسفند و مرغ میتواند تهیه نماید و با این پول چندین سال گوشت مصرفی خود را میتواند بخرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود از همه شکارچیان درخواست کرد حق زن و بچه خود را با یک اشتباه به حساب دولت واریز نکنند افزود: حتما به جزء این مبلغ چند میلیون جریمه اسلحه میشود و زندانی هم خواهد کشید و این گونه به طبیعت خیانت نکنید که حتما به دام خواهید افتاد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها