مردم قم اهانت به مقدسات اسلامی را بر نتابیدند

تجمع اعتراض آمیز مردم قم در پاسخ به اهانت وقیحانه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هم زمان با سراسر کشور پیش از ظهر امروز جمعی از طلاب، اساتید حوزه علمیه قم، دانشجویان و سایر اقشار مختلف مردم در پاسخی کوبنده به اهانت کنندگان به مقدسات اسلام با حضور در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

تجمع کنندگان با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی با شعار فداک یا رسول الله و دردست داشتن دست نوشته‌ای با عنوان صلی الله علیک یا رسول لله و مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا اهانت به پیامبر اسلام (س)، حضرت محمد (ص) و قرآن کریم را محکوم کردند.

در پایان معترضان با قرائت بیانیه‌ای خواستار برخورد جدی با اهانت کنندگان به اسلام و جلوگیری از تکرار چنین اعمال وقیحانه شدند.


حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این تجمع اقدام نشریه فرانسوی را اقدامی وقیحانه و برگرفته از افکار شیطانی آن‌ها دانست و گفت: امروز با بیداری مسلمین شر این اشرار از سر اسلام کم خواهد شد.


وی با بیان این که سفیر فرانسه را در مجلس شورای اسلامی خواستیم تا پاسخگوی این اهانت باشد، گفت: از طرف سفارت فرانسه این قول داده شد که این موضوع به جدیت پیگیری و پاسخ آن هرچه سریعتر اعلام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار