خبرهای داغ:

یادواره شهید «امیدی» با عنوان ایستاده در مجنون در نهاوند برگزار شد

مراسم یادواره سردار شهید «حاج محسن امیدی» با عنوان ایستاده در مجنون همراه با رونمایی از کتاب «هما» خاطرات همسر این شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت این سردار شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۶۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

یادواره سردار شهید «امیدی» با عنوان ایستاده در مجنون در نهاوند برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم گرامیداشت سردار پرافتخار شهرستان نهاوند شهید «محسن امیدی» با عنوان ایستاده در مجنون با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان در سالن اجتماعات مصلی نهاوند برگزار شد.

اولین مراسم گرامیداشت سردار عاشورایی «حاج محسن امیدی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس با سخنرانی سردار آبنوش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهاوند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید، همرزمان و مسئولان شهرستان نهاوند برگزار شد، از کتاب «هما» رونمایی شد.

این کتاب حاوی خاطرات «هما شالباف زاده»، همسر فداکار سردار شهید «حاج محسن امیدی» از فرماندهان نهاوندی لشکر سرافراز انصارالحسین (ع) استان همدان است.

سردار شهید «محسن امیدی» از فرماندهان شجاع و از شهدای سرافراز شهرستان نهاوند است که پس از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران درآمد و با فرماندهی در گردان‌های حر و حضرت علی اکبر(ع) و در تیپ انصار همدان در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشت.

این فرمانده دلاور در علمیات ۲۰ شهریور سال ۶۵ در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از چندین سال تفحص شد و به آغوش وطن بازگشت.

میزان ارادت و عشق و دوستی رزمندگان نهاوندی به این شهید والامقام به حدی بود که شهید بزرگوار و سرافراز حاج میرزا محمد سلگی وصیت کردند که پیکر مطهرشان در کنار شهید امیدی به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات