تمدن غرب در پایان راه خود!

در بیانیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان بوشهر آمده است: تمدن غرب به پایان راه خود یعنی انحطاط و به بن بست رسیده است که در مقابل رشد فزاینده جامعه مسلمانان چاره‌ای جز توهین و تمسخر ندارد.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۲۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۲

تمدن غرب در پایان راه خود!

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان بوشهر در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو بیانیه خود را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)

حادثه تلخ و تأسف برانگیز اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن توسط جمعی از کج اندیشان جهول و بداندیش از یکسو و بازنشر کاریکاتور‌های اهانت آمیز نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی یک نشریه هتاک فرانسوی، بار دیگر عمق کینه و عداوت عاملان این حرکت‌های شوم را نسبت به اسلام عزیز نشان داد.

تمدن غرب به پایان راه خود یعنی انحطاط و به بن بست رسیده است که در مقابل رشد فزاینده جامعه مسلمانان چاره‌ای جز توهین و تمسخر ندارد. البته یکی دیگر از اهداف آن‌ها در بازنشر این تصاویر، انحراف اذهان عمومی از مسائل غرب آسیا و علنی نمودن رابطه دیپلماتیک امارات متحده عربی و دیگر کشور‌های حوزه خلیج فارس با رژیم اشغالگر قدس و عادی سازی آن می‌باشد که با هوشیاری مردم منطقه و جهان اسلام، این اقدام وقیح و خائنانه نیز بی پاسخ نخواهد ماند.
سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن محکوم کردن این جنایت و اهانت بزرگ به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، از تمامی اقشار و مردم می‌خواهد با حفظ هوشیاری و تیز بینی، طراحان و سیاست گذاران توطئه‌های ضد اسلامی را در انجام چنین اقداماتی ناکام گذارند؛ و اجازه تکرار آن را به بدخواهان و اسلام ستیزان غربی ندهند.

پایان خبر/
ارسال نظرات