اسلام ستیزی غربی ها حاصل اسلام فروشی عرب های منطقه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: اگر می بینید در کشورهای اروپایی یا آمریکایی به قرآن و پیامبر جسارت میشود این حاصل همین اسلامیست که عربهای حاشیه خلیج فارس به جهان معرفی کرده اند، این اسلام ستیزی غربی ها حاصل اسلام فروشی عرب های منطقه است.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۲۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
این اسلام ستیزی غربی ها حاصل اسلام فروشی عرب های منطقه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا جعفری زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و مسئول بسیج طلاب سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر همچنین مداحی مداحان اهل بیت (ع) در مسجد امام علی (ع) شهر آبپخش برگزار شد.

وی در جمع عزاداران حسینی گفت: تقابل جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته و خواهد داشت. جبهه باطل همواره به دنبال ضربه زدن به جبهه حق بوده و برای رسیدن به این هدف از هر روشی استفاده کرده که یکی از روش‌ها عبارت است از تغییر ذائقه مذهبی مردم است. جبهه باطل همواره به دنبال این بوده که ذائقه مذهبی مردم را تغییر بدهد و شعار محوری رسالت انبیاء که عبارت است از، اجتناب از طاغوت را بی اثر کند و برای همین منظور به دو شیوه متمسک شده اند.
 
جعفری زاده ادامه داد: اول ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه و دوم حمله به مقدسات و باور‌های دینی مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر ابراز کرد: پنجاه سال از رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام نگذشته که در مکه و مدینه غنا علنی می‌شود، مردم شراب می‌نوشند و با شخصیتی مثل یزید میمون باز، سگ باز را به عنوان خلیفه انتخاب و با آن بیعت می‌کنند.

حجت الاسلام جعفری زاده با اشاره به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام در یکی از روزنامه‌های فرانسوی افزود: دشمنان اسلام که از محو و نابودی اسلام نا امید شده اند رو به تحریف اسلام آورده اند آن‌ها به دنبال جا انداختن اسلامی هستند که بی ضرر باشد و اجتناب از طاغوت را نداشته باشد اسلامی که دول عربی حاشیه خلیج فارس دارند به جهان به نمایش می‌گذارند.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: اسلامی که نماز دارد و شرب شراب هم دارد، اسلامی که خداپرستی دارد، اما دشمنی استکبار ندارد. اگر می‌بینید در کشور‌های اروپایی یا آمریکایی به قرآن و پیامبر جسارت میشود این حاصل همین اسلامیست که عرب‌های حاشیه خلیج فارس به جهان معرفی کرده اند، این اسلام ستیزی غربی‌ها حاصل اسلام فروشی عرب‌های منطقه است.
 
وی افزود: اگر دولت‌های عربی با آمریکا و اسراییل سازش نمی‌کردند و شیطان بزرگ و دولت غاصب صهیونیسم را به رسمیت نمی‌شناختند و همچون ید واحد در مقابل آن‌ها ایستادگی میکردند امروز شاهد این جسارت نمی‌بودیم. ما ضمن محکومیت مجدد این اقدام وقیحانه و پست، تاکید می‌کنیم که دشمنان قسم خورده اسلام با اینگونه حرکات نمی‌توانند مانع معرفی اسلام ناب به جهانیان بشوند و این طریق هدایت و سعادت بیش از پیش به حول و قوه الهی بسط و گسترش پیدا خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه امام صادق علیه السلام عنولن کرد:  از دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم که به هر طریق ممکن چه از طریق شکایت در دادگاه‌های بین المللی چه از طریق طرح در مجامع عمومی سازمان ملل پیگیر مجازات عاملان این اقدام شنیع باشند.

حجت الاسلام جعفری زاده تصریح کرد: ما آمادگی خود را در صورت لزوم و بنا به صلاحدید و دستور فرمانده کل قوا ، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته اعلام می‌داریم.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار