اولویت سپاه در جنوب استان خدمت به مردم در زمینه های آب، بهداشت، اشتغال و کمک های مؤمنانه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان: کار مدیران در جنوب استان جهاد مقدس است وکارهایی که شما مدیران در راستای خدمت و کمک رسانی به مردم در زمینه سیل ، کشاورزی و….انجام می دهید جهاد است.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۳۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

به گزارش بسیج کرمان : جلسه مدیران اداه کل جنوب استان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت برگزار گردید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این جلسه بیان نمود: برجستگی های شهرستان جیرفت در قبل و بعد از انقلاب برجستگی های ارزشمندی است در ولایت مداری استقبال از حضرت اقا ، حضور انقلابی گری مردم ، در دفاع مقدس بیشتر فرماندهان شهید ما ازجیرفت است این برجستگی ها به خوبی نشان داده شده است.

وی بیان نمود: خدمت در جنوب استان جهاد است مردم جنوب مومن ، انقلابی و ولایت مدار هستند ،کار شما مدیران در جنوب استان جهاد مقدس است وکارهایی که شما مدیران در راستای خدمت و کمک رسانی به مردم در زمینه سیل ، کشاورزی و….انجام می دهید جهاد است.
سردار معروفی بیان نمودند ،: مجموعه سپاه و بسیج در کنار شما است کارها باید اولویت بندی شود ، در جنوب استان باید بتوانیم سرمایه گذار و شبکه انتقال بیاریم باید مراقبت کنیم سفره های مردم رنگین بماند ،در حوزه کشاورزی سرمایه گذاری شود و کشاورزی را مدیریت کنیم ، تفاهم نامه داریم جنوب استان را نجات بدهیم.

فرمانده سپاه ثارالله بیان نمودند : در استان کرمان دو اولویت اصلی کشاورزی و صنعت را داریم، باید نگاه را درست کرد نگاه تغییر کرد ، نگاه به مسائل کشاورزی باید کلی دقیق و حساب شده باشد و مدیریت نماییم کشاورزی علمی شود.

سردار معروفی بیان نمودند: هفتاد درصد صنعت در جنوب استان هنوز برنامه ریزی نشده است ، ریشه های معادن در جنوب استان است
در ادره صمت هنوز وزیر مشخص نشده است چطور توقع داریم صنعت و معدن درست شود، ما انقلابی هستیم و دیدگاه‌ها فرقی ندارند مردم پای انقلابند و خط قرمز ما هستند فتنه خط قرمز است.
سردار معروفی بیان نمودند: موفق ترین نگاه در حوزه سیاسی نگاه شهید سلیمانی است و این نگاه جامعه است نگاه حضرت آقا و امام (ره) است.
وی بیان نمود: نگاه ما در جنوب استان ویژه است در سیل رودبار مردم خیلی مشکل داشتند در بیست و پنج روز هزار سرویس بهداشتی در رودبار ساخته شده است.
وی بیان نمودند: بهترین مدیران کشور بچه های کرمان هستند، نگاه ما به مردم نگاه سیاسی نباشد بلکه نگاه انقلابی و خدمت باشد، نگاه زیبا حاج قاسم را عزیز کرد ایزدی ها، کردی ها، آملی هاو….. حاج قاسم را می پرستند.

وی افزود : اولین بحث در جنوب بحث مدیریت اب است، در بازه ی زمانی آب سالم برسانیم تفاهم نامه ای که بسته شده است بخش اصلی آن آب است و اولویت دوم ما بحث بهداشت مردم ساخت سرویس بهداشت و حمام است

سردار معروفی بیان نمودند: اشتغال خیلی مهم است اولویت سوم ما اشتغال است،اشتغال بزرگ زمان‌بر است و اولویت اشتغال کوچک است زمین های کم هر منطقه به وسعت خودش در اشتغال نقش دارد و معیشت مردم به امنیت ربط دارد.

وی با بیان اینکه تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان که مشکلات اقتصادی دارند یک ضرورت است افزود: در بحث ازدواج جوانان، تامین جهیزیه را در استان داریم .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز نگاه کشور و دنیا به استان کرمان نگاه به جایی است که مزار مطهر این شهید والامقام قرار دارد گفت: کرمان جهانی است اگر ویروس کرونا نبود پاسخگوی زائرین حاج قاسم نبودیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار