خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

اقدام نشریه فرانسوی مقابله با گفتمان مقاومت در جهان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهارداشت: نشریه فرانسوی با این اقدام خود مقابل گفتمان جهانی اسلام و مقاومت ایستاده و در مقابل آزادی خواهان جهان هر از گاهی این جسارت ها را می کند.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۵۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در تجمع اعتراض مردم تبریز برای محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم در جوار مزار شهدای مدافع حرم این کلان شهر، افزود:  این تحرکات ظالمانه حرمت شکنی تمام ادیان توحیدی و پیامبران الهی است و وظیفه تمامی آزادی خواهان است که در مقابل این جسارت بایستند.

وی اضافه کرد: به اسم آزادی بیان دست به اهانت می زنند و افکار عمومی را منحرف می کنند که نشانگر وضعیت اسف بار غرب و رسوایی سرمداران استکبار در این کشورهاست.

حجت الاسلام آل هاشم هدف دیگر از این اهانت‌ها را منحرف کردن اذهان مسلمین از فلسطین به عنوان اولویت اول جهان اسلام عنوان کرد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور فرانسه بهانه صیانت از آزادی بیان را مطرح می کند در حالی که کشورش یک سال است درگیر اعتراضات شنبه هاست، چطور توهین به قرآن آزادی بیان است ولی مخالفت با افسانه جعلی هولوکاست زندان دارد؟!

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: امروز مردم آذربایجان از دستگاه دیپلماسی کشور و سایر نهادها می خواهد با اتخاذ تصمیمات هوشمندانه، خردمندانه و قاطعانه و با استفاده از ظرفیت های جوامع کل ادیان توحیدی مقابل این حرکت خبیثانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه خود فرمودند گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به چهره نورانی و قدسی رسول اکرم(ص) بار دیگر عناد و کینه شرارت بار دستگاه های سیاسی دنیای غرب را با جامعه مسلمان را آشکار ساخت.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: ضمن محکومیت این عمل بسیار ضد ارزشی و غیر انسانی، همگان را به ارشادات و رهنمودهای رهبر انقلاب در افشای انگیزه های شوم صهیونیستی در انحراف اذهان دولت ها و غرب آسیا توصیه و جلب می کنیم

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهید مدنی، بیان کرد: امسال این ویروس نگذاشت مراسم سالگرد شهادت شهید مدنی برگزار شود، شهیدی که مهربانی و توجهات او به طبقات پایین و ساده زیستی ایشان فراموش نمی شود.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: طلاب باید روش و منش شهید مدنی را الگو قرار دهند تا افرادی اثر گذار در جامعه اسلامی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار