مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

در پی اقدام موهن نشریه شارلی ابدو اتحادیه مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر به صدور بیانیه ای اهانت با پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۲۵۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

مؤسسات و تشکل های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در پی اقدام موهن نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت بوشهر با صدور بیانیه‌ای اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
((یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولوکره الکافرون))

کافران می‌خواهند با فوت خود نور خدا را خاموش کنند غافل از اینکه خداوند نور خود را تمام گسترده می‌کند هرچند کافران را خوش نیاید!
این بار نیز زوزه کفار از دهان نویسنده‌ی پلید دیگر در فرانسه علیه منجی عالم و هادی بشر، ختم رسل، پیامبر رحمت و پیام آور صلح و آزادی، حضرت محمد (ص) به صدا درآمده و به بهانه آزادی بیان پیامبر آزادی را مورد هتاکی قرار داده است!
این اولین بار نیست که جهان سلطه و غرب خشم خود را که حاکی از درماندگی و فرو رفتن در منجلاب فساد و تباهی اجتماعی و سیاسی است، متوجه پیامبر رحمت و رأفت می‌کند.
دین مبین اسلام به زعامت و هدایت آن الگوی اخلاق و انسانیت در حال نفوذ در جامعه بی بند و بار و لاابالی غرب است و فساد و از هم پاشیدگی اخلاقی اروپا و ظلم و استحمار و حاکمیت فاشیستی آن‌ها را نشانه رفته است!
مردم اروپا و جامعه غربی بتدریج پی می‌برند که دین اسلام است که رذالت و فساد حاکم در آن دیار را به آن‌ها نشان داده و واقعیت سردمداران کفر را به آن‌ها نمایان کرده و لذا تهاجم علیه آن‌ها شروع شده و نمونه بارز آن اعتراضات دامنه دار مردم فرانسه و آمریکاست که ماه‌های متوالی حاکمان این دو مدعی آزادی و دمکراسی را به سطوح آورده است!
ما جامعه قرآنی استان بوشهر با افتخار به داشتن چنین پیامبر و دینی از حرکات وقیحانه کشور‌های مدعی حقوق بشر که حیات ننگین خود را مرهون لجن پاشی علیه دین نورانی اسلام و پیامبر گران سنگ آن می‌داند، برائت جسته و کوچک‌ترین تردیدی در حقانیت رسولان
الهی و پیام‌های وحیانی آن‌ها که آخرین و کاملترین آن قرآن کریم است به خود راه نداده و همانطور که تاکنون ثابت کرده ایم با خون خود این ودیعه الهی پیامبر عزیزمان و معجزه گرامیش قرآن کریم را نگاهبان خواهیم بود، هرچند خداوند فرمود: ه است (انا نحن نزلنا الذکر و اناله لحافظون)) ما خود این قرآن را نازل کرده ایم و خود از آن محافظت می‌کنیم.
اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن وعترت استان بوشهر بار دیگرحرکت مذبوحانه دشمن علیه پیامبر اعظم و قرآن کریم را محکوم و بر پایداری و پیروی از مسلک نورانی آن فرستاده الهی پای می‌فشاریم! ان شاءالله

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار