فرمانده سپاه تنکابن:

مسئولی که برعکس شهدا عمل می‌کند لیاقت مسئولیت ندارد

فرمانده سپاه تنکابن خطاب به مسئولان گفت: آقایان!اگر تعریف گردشگری یا صنعتی برای این منطقه دارید لطف کنید و پیوست فرهنگی آن را نیز ارائه کنید واگر این پیوست ها را ندارید مسئولیتی که دارید را رها کنید ، چرا که در بخش گردشگری فقط ساخت پلاژ را می دانید.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۱۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسن مهدوی فرمانده سپاه ناحیه تنکابن در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد ملا عظیم رزگاه بخش مرکزی تنکابن بااشاره به نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل البیت (علیه السلام) گفت: بسیج و سپاه درطول بیش از۴۰ سال گذشته خدمات شایسته ای ارائه کردند .بسیج درجبهه های نبرد حق علیه باطل تا دفاع از حرم اهل البیت (علیه السلام) و عرصه های مختلف ضمن دفاع از کیان کشور ،انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت همواره در مسائل اجتماعی وایجاد امنیت پایدار کشور در صحنه بود.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن در ادامه سخنان خود با انتقاد از ولنگاریهای اجتماعی در منطقه افزود: متاسفانه حضور گردشگران درطول سالیان گذشته  سبب برخی معضلات فرهنگی در جامعه شده است لذا ورود فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باهمکاری مردم منطقه موجب کاهش این معضلات میشود.

مهدوی با تاکید براینکه ما مخالف حضور گردشگران نیستیم اما به جهت احترام به فرهنگ بومی و تکریم شهدا ضروری است نسبت به امورفرهنگی توجه بیشتری داشته باشیم ،تصریح کرد:گناه مردم مازندران و غرب استان  چیست که باید شاهد این معضلات باشند؟

فرمانده سپاه تنکابن خطاب به مسئولان گفت: اگر تعریف گردشگری یا صنعتی برای این منطقه دارید لطف کنید و پیوست فرهنگی آن را نیز ارائه کنید واگر این پیوست ها را ندارید مسئولیتی که دارید را  رها کنید ، چرا که در بخش گردشگری فقط ساخت پلاژ را میدانید.

مهدوی با ابزار تاسف از اینکه  روی تابلوی ورودی شهرتنکابن  ننوشته شده است  به شهرستان شهید پرور تنکابن خوش آمدید، اضافه کرد:فقط به نام  توریستی اکتفا کرده اند، حتی یک تمثال شهید در طول بلوارها دیده نمی شود.

به گفته فرمانده سپاه تنکابن مسئولی که برعکس شهدا عمل می کند، لیاقت مسئولیت را ندارد.

گفتنی است ؛ در این مراسم برادر بسیجی عمید مقدم بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی ملا عظیم رزگاه بخش مرکزی تنکابن معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار