رهایی از دام اعتیاد و بهبودی ۲۱۶ نفر با حمایت کمیته امداد استان سمنان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از رهایی ۲۱۶ نفر از دام اعتیاد و آغاز دوباره زندگی از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: این افراد با دریافت مشاوره‌های فردی و گروهی، ارجاع به کلینیک‌های ترک اعتیاد بهبود و به کانون گرم خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۱۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سیده فاطمه تقوی، به اعتیاد، بلای خانمان‌سوزی که گریبان گیر برخی خانواده‌ها شده است اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در کنار سایر برنامه‌های حمایتی، راهبرد مدونی برای دور کردن خانواده‌های تحت حمایت از اعتیاد دارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه مشاوره‌های فردی و گروهی برای مددجویان در طی سال در سرفصل‌های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرارگرفته‌اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در ادامه به بهره‌گیری از مشاورین این نهاد و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از مشکلات ایجادشده اشاره کرد و گفت: مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند.
وی از رهایی ۲۱۶ نفر از دام اعتیاد و آغاز دوباره زندگی خبر داد و گفت: این افراد با دریافت مشاوره‌های فردی و گروهی وحمایت‌های ویژه این نهاد، ارجاع به کلینیک‌های ترک اعتیاد بهبود و به آغوش خانواده بازگشتند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار