خبرهای داغ:
در بیانیه ای؛

اعلام انزجار بسیج جامعه زنان گرمسار از اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص)

پیرو اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، بسیج جامعه زنان گرمسار بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۲۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، پیرو اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، بسیج جامعه زنان گرمسار بیانیه ای منتشر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: دست پلید شیطان بار دیگر از آستین یکی از کشورهای غربی مدعی دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمتً للعالمین، حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار داده و قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‏‌دار کند.

توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود و بدون تردید اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد (ص)  در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است.

اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل باهدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود. این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد.

با حماقت دولت فریبکارانه فرانسه، چهره‌ اصلی دنیای غرب هویدا گشت و  قلب جریحه‌دار شده‌ مسلمین جهان با اطمینان بیشتری مردم را برای مقابله با سیاست‌های آمریکا و نقشه‌های شوم دولت نامشروع اسرائیل فرا خواند.

امت هوشیار و واحد مسلمان جهان بخصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) تا ظهور منجی موعود(عج)حاضر در تمام رویدادها و صحنه هاست.

ضمن ابراز تاسف و اندوه مضاعف از این حرکت شرم آور و دین ستیز نشریه فرانسوی، علیه رسول مهر و رحمت، اعلام می داریم  هیچ گاه در برابر توهین به مقدس ترین مقدسات خود ساکت و بی تفاوت نبوده به هر روشی که در اختیار داریم، در مسیر برملاساختن اهداف شوم دشمنان خواهیم کوشید.

بی تردید  دنباله های این جریان شیطانی در ازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم ناب محمدی را خاموش کنند، اما وعده الهی  تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به‌عنوان آخرین و کامل ترین آیین انسان ساز آسمانی، سرانجام عالم‌گیر خواهد شد.

تمام مسلمانان جهان با آگاهی کامل ،  این اقدام احمقانه را شروعی دوباره برای مقابله‌ حق و باطل دانسته و بیش از پیش در جهت نابودی ظلم و فساد و کشورهای مستکبر و جانی تلاش می‌کنند.

 در پایان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی و تمام آزادی‏خواهان جهان اقدام توهین‏‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‏‌های مذبوحانه را در راستای تلاش‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارد همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.»

«یا زهرا»

ارسال نظرات
پر بیننده ها