خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع)

تکیه بر توان ملی، مهمترین رسالت مسوولان کشور

شریفی گفت: مهمترین رسالت مسئولان کشور، نخبگان و مسئولان نهادهای اجتماعی؛ عبور از گذرگاه تاریخی فعلی با تکیه برتوان ملی بدون مساعدت از بیگانگان است.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

سروان افتخارشریفی معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) در گفتگو با خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌ خبرگزاری بسیج اظهار کرد: مهمترین رسالت مسوولان کشور، نخبگان و مسئولان نهادهای اجتماعی؛ عبور از گذرگاه تاریخی فعلی با تکیه برتوان ملی بدون مساعدت از بیگانگان است.

شریفی گفت: نسخه‌ ی تجویزی رقیب داخلی ما، حل مشکلات کشور با اتکا به قدرت بیگانگان است. لازمه این کارعبورازخط قرمزها و زیرپا گذاشتن اصول انقلابی‌گری و استکبارستیزی است. البته با رعایت این اصول نمی‌توان سرنوشت کشور را به دست دشمن سپرد و با او به مذاکره پرداخت.

معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن در ادامه گفت: وظیفه جریان انقلابی به عنوان جریانی که همیشه از اول انقلاب تا کنون درعرصه‌ها‌ی مختلف پیشگام بوده و در مواقع خطر و حوادث مختلف سینه سپر کرده این است که، همانند سال‌های گذشته بیش از هر جریانی دغدغه رفع مشکلات مردم را دارد و در جهت رفع آنها تلاش می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط عمومی کشور فاصله‌ی واقعیت‌ها با باید‌ها زیاد شده که منزلت اجتماعی انقلاب اسلامی را به خطر می‌اندازد. با توجه به مسائل پیش رو،جریان انقلابی مثل گذشته سعی می‌کند با مجاهدت وتلاش بی وقفه کارآمدی خود را درعرصه بین‌المللی به نمایش بگذارد.

سروان شریفی در در پایان خاطرنشان کرد: جریان انقلابی برای پیگیری اقدامات خود ابتدا باید مسائل اصلی را از فرعی تفکیک کند. بارها پیش آمده که بررسی دغدغه ها و مسائل اساسی جامعه مورد اهمیت قرار نگرفته و در زمان‌های طولانی برای رفع آن اقدام شده ولی مسائل فرعی و کم اهمیت در اولویت بررسی قرارمی گیرد. با توجه به این مسائل باید ابتدا مسائل فرعی و اصلی را شناخته و بین آنها از نظر اهمیت موضوع تفکیک قائل شویم.

 

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار