خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج
سرهنگ ربیعی گفت: هفته دفاع مقدس نماد پایداری و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی می باشد.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۸۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

سرهنگ عیسی ربیعی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آوج بیان کرد: هفته دفاع مقدس نماد پایداری و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آوج در ادامه افزود: انچه که امروز ما داریم به برکت خون شهداء و هوشیاری نیروهای مسلح و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.

وی اظهار کرد: امروز روحیه شهادت طلبی، کشور را در برابر حوادث مختلف بیمه کرده و با گوشت و خون مردم خصوصا جوانان غیرتمند این مرز و بوم و حتی فراتر از مرزهای کشور عجین شده است.

سرهنگ ربیعی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت بزرگ ایران است اضافه کرد: مسئولین باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوانیم به نحوی شایسته دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس می باشد را به اطلاع عموم به خصوص نسل جوان برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج با تاکید بر این که برنامه های هفته دفاع مقدس باید پررنگ برگزار شود افزود: شهدا هستی و جان خود را برای عزت و سربلندی کشور هدیه کردند تا امروز ما با عزت و اقتدار در این اقیانوس متلاطم حرفی برای گفتن داشته باشیم. پس باید با یک برنامه ریزی خوب این ایام را به نحو شایسته برگزار کنیم.
5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها