خبرهای داغ:
در بیانیه کانون بسیج رسانه شاهرود در پی توهین به ساحت نبی اکرم (ص) تاکید شد:

رسانه‌ها خطر گسترش افراطی گری و پشت پرده اقدامات دشمنان علیه اسلام را تبیین کنند

کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود در بیانیه ضمن محکوم کردن اهانت مجدد یک نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام خواستار محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه و خطر گسترش افراط‌گرایی توسط رسانه‌های انقلابی و کاهش این اتفاقات شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۱۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود در بیانیه ضمن محکوم کردن اهانت مجدد یک نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام خواستار محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه و خطر گسترش افراط‌گرایی توسط رسانه‌های انقلابی و کاهش این اتفاقات شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
«و ما أرسلناک إلا رحمة للعالمین» / سوره انبیاء، آیه ۱۰۷
توهین مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مبارک و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، یک بار دیگر اذهان عمومی ملت‌های آزاده جهان به ویژه مسلمانان را به آنچه در معادلات سیاسی جهان غرب می‌گذرد، معطوف و متوجه کرد و این نشان از شکستی در تمدن غرب و غرب زدگی است.
هیچ قدرتی توان آن را نخواهد داشت تا پرتو نورانی قادر مطلق و شان پیامبران الهی را با حرکت‌های بی مقدار خویش کمرنگ نماید، چون پروردگار خود کامل کننده نور خویش است ولو کافران ایمان نداشته باشند.
بسیج رسانه شهرستان شاهرود اقدام مزورانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم می‌کنند و از عموم اندیشمندان، روزنامه‌نگاران و دانشگاهیان در ایران، جهان اسلام و گستره گیتی می‌خواهند تا با هوشیاری و زمان‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آن‌ها اقدام کرده و خطر گسترش افراط‌گرایی را به سهم خود کاهش دهند.
این سنت تغییرناپذیر الهی است که دین خدا بر پهنه عالم مستقر خواهد شد و دل‌های هدایت‌پذیر و جان‌های تشنه حقیقت را سیراب خواهد کرد، حتی اگر بدخواهان و عروسک‌های دست‌ساز آن‌ها راه دیگری را طی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها